Team Leader Departament Ticketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Fly Go Voyager active.


Vezi toate job-urile Team Leader Departament Ticketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Fly Go Voyager
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Studii superioare
    Experienta in domeniul relatii cu clientii minim 24 luni
    Experienta de coordonare echipe minim 12 luni
    Experienta de lucru in call center constituie un avantaj

    Competente tehnice si alte abilitati:

    • Servicii clienţi
    • Negociere si vanzare
    • Comunicare
    • Procesare text
    • Analiza
    • Tabele si Grafice
    • Limba engleza
    • Excel avansat

    Organizare; Planificare; Stabiilirea prioritatilor; Rezolvarea problemelor; Managementul proceselor; Managementul prin sisteme; Managementul calitatii si al proceselor; Managementul timpului

    Orientarea catre actiune; Dezvoltarea competentelor subordonatilor; Recrutarea, planificarea si gestionarea resurselor umane; Motivarea celorlalti; Dezvoltarea echipei eficiente;

    Responsabilitati

    Organizeaza munca si programul de lucru al agentilor din subordine;
    Monitorizeaza si evalueaza activitatea si rezultatele agentilor din subordine;
    Propune noi metode de motivare a agentilor din echipa pe care o coordoneaza;
    Ajuta la mentinerea/imbunatatirea eficientei agentilor din subordine;
    Se asigura ca toate obiectivele cantitative si calitative sunt atinse;
    Participa la sedintele lunare de raportare a rezultatelor;
    Urmareste aplicarea procedurilor de lucru specifice si generale din cadrul companiei;
    Participa la implementarea strategiilor de lucru din Call Center;