Front Desk Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Front Desk Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 23.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, multitasking, dinamică, cu o atitudine pozitivă și proactivă pentru a se alătura echipei noastre din Iași!



    Cum ne dorim să fie noul coleg?
    Cu bune abilități de comunicare orală și scrisă;
    Cu o bună capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanță și urgență;
    Cu capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzător;
    Să fie orientat către client și către soluții;
    Cu bune abilități de lucru MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook Express.



    Cunoașterea limbii franceze (nivel A2 – B1) si experiența pe o poziție similară constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Care sunt taskurile viitorului coleg?



    Menține relația profesională cu partenerii și colaboratorii companiei;
    Realizează activități de secretariat și corespondență;
    Oferă suport de tip administrativ colegilor din sediu;
    Realizează rapoarte zilnice, săptămânale, lunare și la cerere, precum și agende de întâlniri;
    Utilizează aplicații și actualizează baze de date specifice companiei;
    Gestionează comenzile pentru furnizori externi (papetărie, protocol, întreținere, servicii curățenie);
    Organizează protocolul delegațiilor din sediu.

    Alte informatii

    Ce oferim?



    Mediu de lucru internațional, dinamic, interactiv cu reale oportunități de dezvoltare personală și profesională;
    Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
    Pachet salarial motivant.