HR Officer- perioada determinata (12 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile HR Officer- perioada determinata (12 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Care este profilul pe care il cautam?

    • Educatie: Studii superioare;
    • Experienta: minim 1 an în domeniul Resurselor Umane
    • Calificari profesionale / instruire profesionala: de preferat atestat Inspector Resurse Umane
    • Utilizare calculator: MsOffice, E-mail, Internet, Charisma - constituie un avantaj
    • Nivelul de cunoastere al limbii straine: limba engleza – nivel mediu-avansat
    • Cunostinte profesionale: legislatia romaneasca ce reglementeaza relatiile de munca
    • Competente: abordare pro-activa, abilitati de planificare si organizare, orientare spre rezultat, gandire analitica, concentrare pe calitate , initiativa, hotarare, lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:

    • Administrarea sistemului de compensatii si beneficii (abonamente medicale, abonamente sportive, tichete de masa, tichete cadou, pensii private PIII), cadouri angajati
    • Oferirea de suport, informare si indrumare pentru accesul la pachetul de compensatii si beneficii;
    • Suport pe zona de salarizare (pregatire fisiere excel cu info necesare calculului);
    • Eliberare documente pentru concediu crestere copil/reluarea activitate (adeverinte, decizii);
    • Efectuarea comenzilor pentru tichetele de masa si evidenta acestora;
    • Intocmirea actelor aditionale
    • Gestionarea dosarelor de personal;
    • Administrarea/actualizarea bazei de date privind HR;
    • Intocmirea rapoartelor solicitate de management sau departamentele interne care au legatura cu activitatea de resurse umane
    • Consilierea angajatilor in probleme de resurse umane.