Sales Business Analyst Cod Ref 781768

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Sales Business Analyst Cod Ref 781768 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    STUDII:
    - Studii superioare in domeniul IT, Cibernetica sau Economie.

    EXPERIENTA IN MUNCA:
    - Minim 2 ani de experienta in prelucrarea bazelor de date, a analizelor proceselor de afaceri si de date (raportarea/dezvoltarea afacerilor/proceselor).

    CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
    - Foarte bune cunostinte de operare SAP Business Objects, BI tools, Microsoft Office (Excel, Access, Power Point);
    - Cunoasterea altor soft-uri (ex: SQL) reprezinta un avantaj;
    - Bune abilitati de analiza si sinteza;
    - Abilitatea de a consolida, analiza si interpreta datele prelucrate;
    - Atentie la detalii si minutiozitate in analiza si prelucrare;
    - Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
    - Orientare catre rezultate;
    - Bune abilitati de comunicare si prezentare;
    - Capacitati organizatorice si de gestiune a timpului;
    - Limba engleza – nivel avansat.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Asigura fundamentarea deciziilor strategice si suportul pentru evaluarea canalelor de vanzare prin implementarea uneltelor de interpretare date folosite pentru generarea de analize, predictii si monitorizari ale performantei structurilor de vanzari din companie.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    - Colecteaza si ierarhizeaza in detaliu cerintele de business si le foloseste in definirea structurii, continutului si modului de livrare al instrumentelor folosite pentru analize, predictii si monitorizari evolutie canale de vanzare;
    - Asigura suport echipei de comisionare in implementarea instrumentelor/bazelor de date necesare calculului si raportarii;
    - Analizeaza constante de cost/beneficiu in zona de comisioane;
    - Elaboreaza permanent predictii pe termen scurt si lung privind evolutia canalelor de vanzare in ce priveste indicatorii de performanta urmariti;
    - Analizeaza si consolideaza informatiile primite din diverse surse si aplicatii IT, interpreteaza rezultatele, se asigura de transmiterea corecta a acestora si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea procedurilor, in limitele competentelor;
    - Face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor de business stabilite de catre companie, in limitele competentelor;
    - Asigura confidentialitatea datelor si informatiilor primite si prelucrate;
    - Organizeaza, arhiveaza si pastreaza toate documente si fisierele (in toate stadiile lor: sursa, lucru si finale);
    - Elaboreaza rapoarte de activitate, proiectii financiare si modele de analiza la solicitarea celorlalte departamente;
    - Selecteaza si monitorizeaza indicatorii interni de performanta, identifica abateri si formuleaza propuneri de ameliorare a performantei;
    - Imbunatateste permanent modelele de lucru folosite pentru previzionare si monitorizare evolutie indicatori cheie de performanta din zona de activitate alocata;
    - Intocmeste documentatia completa necesara implementarii deciziilor referitoare la canalele de vanzare (analize suport, memo, business case, documentatia contabila solicitata etc.).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (274)