Technical Business Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Technical Business Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Obiectivul principal al rolului constă ȋn sprijinirea departamentului prin asigurarea rapoartelor şi a analizelor referitoare la activităţile şi programele acoperite, progresul, rezultatele şi impactul acestora, pentru a conferi vizibilitate şi a facilita procesul decizional. Activitatea presupune combinarea datelor din surse multiple, ȋn vederea obţinerii unor analize aprofundate şi a unor concluzii detaliate.

    Cerinte:
    - Experienţă de 2-4 ani ȋn activităţi similare;
    - Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
    - Cunoştinţe avansate de lucru cu MS Office (MS Excel, PowerPoint, Access);
    - Cunoaşterea avansată a limbajului VBA;
    - Cunoştinţe excelente de modelare de date, definire/creare de baze de date şi interogări ȋn Microsoft SQL Server;
    - Cunoştinţe avansate de lucru cu Siebel/SFDC/Microsoft Dynamics, CSIS, Flash Pro, Qlik View contituie un plus;
    - Capacitatea de a dezvolta rapoarte şi analize complexe, utilizȃnd surse de date multiple;
    - Capacitatea de interpretare a datelor ȋn raport cu situaţia mediului de afaceri, de concluzionare, de identificare a problemelor şi formulare a recomandărilor;
    - Capacitatea de a prezenta rezultatele analizelor ȋntr-un mod relevant pentru audienţă;
    - Capacitatea de a identifica nevoile necesare pentru automatizare (ex.: automatizare pentru Tableau);
    - Ȋnţelegerea mediului de afaceri;
    - Capacitate excelentă de analiză şi de rezolvare a problemelor;
    - Atenţie foarte mare la detalii şi acurateţe sporită;
    - Abilităţi excelente de comunicare (chestionare, ascultare şi prezentare inclusiv la nivel executiv);
    - Capacitatea de a lucra eficient şi de a respecta termenele limită stabilite;
    - Orientare către clienţi;
    - Abilităţi de management al proiectelor.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Departamentul de Transformare a Proceselor de Vȃnzări este responsabil cu implementarea de noi instrumente, procese sau capabilităţi care impactează activităţile de vȃnzare directă sau indirectă şi operaţiunile din spatele acestora şi cu partea de coordonare a programelor cheie legate de aceste activităţi;
    - Dezvoltarea rapoartelor şi analizelor pentru monitorizarea activităţilor acoperite (spre exemplu: rezultatele sondajelor, ȋnregistrările la programele de training, utilizarea instrumentelor implementate, progresul sau gradul de completare a proiectului etc.);
    - Dezvoltarea unor rapoarte şi analize noi, pe baza solicitărilor primite din partea Managerului de Proiect şi de Program, a Managerului de Operaţiuni sau a beneficiarilor proiectelor;
    - Realizarea testelor şi a verificărilor de calitate, pentru a se asigura de acurateţea rapoartelor/analizelor dezvoltate;
    - Automatizarea, eficientizarea rapoartelor existente;
    - Realizarea demersurilor necesare pentru transferarea rapoartelor şi proceselor către echipele operaţionale (pregătirea documentaţiei, instruirea membrilor echipei etc.), ȋn funcţie de tipul solicitărilor primite;
    - Identificarea surselor de date necesare pentru pregătirea rapoartelor şi a analizelor necesare;
    - Analiza datelor, identificarea problemelor şi formularea propunerilor de soluţii;
    - Prezentarea rezultatelor analizelor realizate către Managerul de Proiect, Managerul de Operaţiuni şi beneficiarii proiectelor;
    - Ȋndeplinirea altor sarcini alocate de Managerul de Proiect sau Managerul de Operaţiuni, sau solicitate de către beneficiarii proiectului, ȋn acord cu specificul rolului.

    Cod Anunt: 011016AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (514)