Technical Support Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Technical Support Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.07.2016 |
Remote work: | On-site |
Candidatul ideal
Cunostinte profesionale:
Cunostinte avansate de retele IP, servicii IT, VOIP, integrare solutii
Competente:
Analiza anomaliilor si realizarea corectiilor
Instrumente si metode de analiza
Autonomie
Orientare catre client si servicii
Abilitatea de a oferi consultanta in domeniul managementului calitatii
Rezolvarea cererii pentru un serviciu post vanzare
Management de proiect
Educatie si Experienta:
Licentiat in Electronica/Telecom sau Automatizari/Calculatoare
Experienta avansata in retele IP si protocoale de routare
Engleza fluenta, MS Office
Experienta relevanta in Telecom, coordonare de proiect
Cunostintele GSM, GPRS/UMTS - avantaj
Descrierea jobului
Obiectiv:
Responsabil cu calitatea serviciului si satisfactia clientului, in conformitate cu SLA. Lansare si urmarire actiuni de imbunatatire a calitatii si satisfactiei.
Responsabilitati:
• Documentare activitate cf. ISO9001-2000
• Analiza de risk operational, la modificarile operate in retea, asupra solutiei clientului
• Identificare proactiva a necesitatilor clientului si a oportunitatilor de crestere a afacerii.
• Analiza parametri de calitate, lansare si urmarire de actiuni necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si satisfactiei client.
• Promovare interese client in interiorul ORO
• Oferirea de consultant tehnica la nivel expert pentru solutia clientului
• TSM este punctul unic de contact al clientului corporate in ORO, pentru toate problemele tehnice operationale, cu rol important in comunicare (rapoarte, intalniri, teleconf).
• Analizare periodica a performantei oferite de solutie pentru client: incidente, disponibilitate, capacitate, tendinte, probleme, schimbari de serviciu, SLA si neconfirmitati.
• Ofera clientului ORO livrabile ca: rapoarte lunare, programe de imbunatatire a serviciului, analiza si raportare de SLA
Iti multumim ca ai aplicat la Orange!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
INTERNSHIP-Production Support BUCURESTI, | |
Experienced Technical Support Professional with German (hybrid) Aplica fara CV | |
SaaS Technical Support Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (544) |
Raporteaza eroarea la