Technical Support Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Technical Support Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.07.2016
    Remote work: On-site

    Candidatul ideal

    Cunostinte profesionale:
    Cunostinte avansate de retele IP, servicii IT, VOIP, integrare solutii

    Competente:
    Analiza anomaliilor si realizarea corectiilor
    Instrumente si metode de analiza
    Autonomie
    Orientare catre client si servicii
    Abilitatea de a oferi consultanta in domeniul managementului calitatii
    Rezolvarea cererii pentru un serviciu post vanzare
    Management de proiect

    Educatie si Experienta:
    Licentiat in Electronica/Telecom sau Automatizari/Calculatoare
    Experienta avansata in retele IP si protocoale de routare
    Engleza fluenta, MS Office
    Experienta relevanta in Telecom, coordonare de proiect
    Cunostintele GSM, GPRS/UMTS - avantaj
     

    Descrierea jobului

    Obiectiv:
    Responsabil cu calitatea serviciului si satisfactia clientului, in conformitate cu SLA. Lansare si urmarire actiuni de imbunatatire a calitatii si satisfactiei.

    Responsabilitati:
    • Documentare activitate cf. ISO9001-2000
    • Analiza de risk operational, la modificarile operate in retea, asupra solutiei clientului
    • Identificare proactiva a necesitatilor clientului si a oportunitatilor de crestere a afacerii.
    • Analiza parametri de calitate, lansare si urmarire de actiuni necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si satisfactiei client.
    • Promovare interese client in interiorul ORO
    • Oferirea de consultant tehnica la nivel expert pentru solutia clientului
    • TSM este punctul unic de contact al clientului corporate in ORO, pentru toate problemele tehnice operationale, cu rol important in comunicare (rapoarte, intalniri, teleconf).
    • Analizare periodica a performantei oferite de solutie pentru client: incidente, disponibilitate, capacitate, tendinte, probleme, schimbari de serviciu, SLA si neconfirmitati.
    • Ofera clientului ORO livrabile ca: rapoarte lunare, programe de imbunatatire a serviciului, analiza si raportare de SLA

    Iti multumim ca ai aplicat la Orange!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (544)