Technical Support (System Administrator Junior) perioada determinata pana la 30.12.2016

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Technical Support (System Administrator Junior) perioada determinata pana la 30.12.2016 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.02.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Diplomă universitară în Informatică, Calculatoare, Telecomunicaţii, sau o altă universitate cu profil analitic
    • Experienţă în comunicarea cu utilizatorii proveniţi din medii diferite
    • Spirit de echipa
    • Gandire analitica
    • Orientat catre rezolvarea problemelor
    • Abilitatea de a acumula rapid cunostinte
    • Cunoasterea limbii engleze (fluent scris si vorbit)
    • Buna cunoastere a pachetului MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)
    • Capacitatea de a păstra confidenţialitatea clienţilor şi a informaţiilor interne
    • Iniţiativă, responsabilitate, răbdare, corectitudine
    • Creativitate
    • Deschis la sugestii
    • Capacităţi de a gestiona situaţiile de criză

    Responsabilitati

    • Asigurarea unei bune funcţionări a aplicaţiei bancare de bază
    • Asigurarea operării imprimantelor iSeries
    • Asigurarea de asistenţă pentru aplicaţia bancară de bază
    • Testarea modificărilor sau îmbunătăţirilor pregătite de furnizorul aplicaţiei bancare de bază (împreună cu departamentele de afaceri, dacă acest lucru este necesar), pentru îndeplinirea politicilor de securitate
    • Acordarea asistenţei tehnice pentru aplicaţia bancară de bază precum şi pentru aplicaţiile implementate de departamentul IT
    • Monitorizarea conectărilor la sistem şi activitatea pe iSeries şi alte diverse servere care operează aplicaţiile
    • Asigurarea faptului că aplicaţiile implementate de departamentul IT sunt conforme cu normele de dezvoltare standard ale echipei interne şi cu politica de securitate a băncii
    • Analizarea impactului modificărilor software aduse la aplicaţia bancară de bază şi la sistemele care operează aplicaţia bancară de bază
    • Promovarea obiectelor de pe test pe producţie
    • Testarea modificărilor sau îmbunătăţirilor pregătite de furnizorul aplicaţiei bancare de bază (împreună cu departamentele de afaceri, dacă acest lucru este necesar)
    • Efectuarea procedurii de deploy/redeploy pe platforma Oracle Weblogic Server
    • Efectueaza proceduri specifice de operarare pe serverele de aplicatii (ex. CAK, FIBA)( actualizare rate curs valutar, procedura de incarcare clienti in FIBA)
    • Asigurarea task-urilor de administrare a userilor in CORE02.
    • Asigurare suport constand in identificarea problemelor aparute pe parte de securitate si user management, propunerea solutiilor de rezolvare si urmarirea implementarii corectiilor.
    • Analizarea problemelor ce survin în aplicaţiile bancare pe parte de user management si ridicarea tichetelor la provider pentru rezolvarea erorilor.
    • Consultare Team Leader sau sef departament, daca este cazul, in vederea clarificarii poblemelor aparute si aplicarea celor mai bune corectii.
    • Mentinerea tuturor manualelor interne de lucru actualizate cu ultimele modificari ce au survenit.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (615)