Team Leader with Hungarian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Team Leader with Hungarian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Cautam pentru unul dintre clientii nostri, Contact Center nou infiintat in Romania, un Team Leader cu maghiara.

    Cerinte:
    - nivel avansat engleza si maghiara;
    - experienta manageriala de minim 6 luni;
    - experienta de minim 1 an in call center/contact center/ SSC/ BPO.

    Responsabilitati

    Gestionarea, dezvoltarea și motivarea unei echipe formate din 10-15 consultanți pentru a oferi un serviciu calitativ de consultanța pentru clientii companiei.
    Ghidarea și dezvoltarea membrilor echipei astfel încât să creați un mediu dedicat, orientat spre valori pentru personalul companiei.
    Orientarea și susținerea membrilor echipei în ceea ce privește cunoștințele despre procese, produse și eficiența, precum și escaladarea către managerul de echipă a zonelor ineficiente și care necesită îmbunătățire.
    Stabilirea și respectarea standardelor de calitate individuale și ale companiei încurajând performanța prin instruire, feedback și consiliere.
    Ascultarea apelurilor și acordarea punctajelor în funcție de indicatorii conveniți și utilizarea acestora ca bază pentru feedback către membrii echipei în vederea recompensării și dezvoltării
    Oferirea de feedback verbal/în scris privind performanța pe baza sistemului de evaluare a performanței.
    Acordarea de asistență 1-2-1 membrilor echipei implicați în apeluri de urgență și disponibilitatea și capacitatea de a prelua controlul, dacă este necesar.
    Gestionarea procesului de management al cazurilor pentru rezolvarea problemelor operaționale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (208)