Coordonator echipa back office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PPC Energy Services active.


Vezi toate job-urile Coordonator echipa back office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: PPC Energy Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PPC este liderul pieței de energie în Europa de Sud-Est. Produce, distribuie și furnizează energie electrică, precum și produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord.

    Cerinte

    Cerinte:

    Experienta in relatia cu clientii de minim de 1 an,
    Experienta in coordonarea unei echipe (call center, back office, recuperari creante etc.)
    Experienta in lucrul cu baze de date si rapoarte excel
    Cunostinţe medii în utilizarea pachetelor MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
    Absolvent studii superioare.

    Dacă…
    Esti orientat către clienţi si rezultate,
    Ai capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbari
    Ai foarte bune abilitati de comunicare
    Colaborezi bine in echipa

    …Trimite-ne CV-ul acum!

    Responsabilitati

    Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
    Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse in functie de necesitatile de business;
    Asigurarea resurselor necesare (umane, materiale, timp, etc.) in vederea indeplinirii activitatii conform indicatorilor de performanta;
    Anticiparea si semnalarea posibilelor disfunctionalitati catre management ca urmare a indisponibilitatii resurselor si a proceselor/ procedurilor inadecvate intre flux, cu impact in activitatea proprie;
    Alocarea si monitorizarea corespunzatoare a activitatilor in vederea indeplinirii activitatilor conform indicatorilor de performanta;
    Oferta feedback in timpul sesiunilor de evaluare, intiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
    Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
    Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
    Monitorizeaza statusul contractelor/ solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare/solutionare;
    Realizeaza activitati de evaluarea a modului si a timpului de intocmire a contractelor de energie electrica/gaze naturale si propune solutii de optimizare a procesului;
    Intocmirea fiselor de evaluare, identificarea nevoilor de instruire, organizarea sesiunilor de instruire precum si oferirea feedback-ului catre persoanele monitorizate;
    Verificarea periodica a activitatilor pentru evitarea reclamatiilor/compensatiilor etc;
    Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru inclusiv din platforma MyHelp.

    Alte informatii

    Acest contract va fi pe o perioada determinata de 1 an

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PPC Energy Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PPC Energy Services >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (236)