Collection Officer - domeniul bancar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Collection Officer - domeniul bancar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare;
    - Cunostinte de operare PC;
    - Bune abilitati de comunicare, atentie la detalii si lucru in echipa;
    - Orientare catre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Contactarea clientilor in vederea recuperarii debitelor restante;
    - Informarea clientilor cu privire la valoarea creditelor, valoarea ratelor lunare si a modalitatilor de plata a sumelor restante;
    - Verificarea promisiunilor de plata;
    - Actualizarea informatiilor din baza de date.

    Alte informatii

    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
    - Tichete de masa;
    - Bonusuri in functie de atingerea target-ului;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Un mediu de lucru placut cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client.