Specialist Suport Logistica - perioada determinata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Logistica - perioada determinata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    •Diploma studii superioare, de preferat economice sau tehnice ;
    •Experienta in logistica, achizitii, administrativ (de preferinta in domeniul logistic) – reprezinta un avantaj;

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    •Abilitati de organizare si planificare;
    •Atentie la detalii;
    •Abilitatea de a gestiona taskuri multiple si de a lucra cu termene stranse;
    •Comunicare si relationare ridicate;
    •Microsoft Office avansat;
    •Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
    •Cunostiinte in domeniul Logisticii medii;
    •Capacitate de lucru in conditii de stres;
    •Capacitate de munca in echipa, abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    • Aplica strategia de planificare a stocurilor;
    • Pregateste documentatia de vanzare a activelor, corespondenta cu potentialii parteneri;
    • Intocmeste documentele financiare de export si sau vanzari interne (facturi, certificate de origine, atestate de conformitate);
    • Asigura derularea contractelor de vanzare active si intocmeste raportari specifice;
    • Urmareste incasarea facturilor emise si informeaza depozitele despre plata;
    • Corespondeaza cu structurile responsabile privind disponibilitatea materialelor ce urmeaza a se valorifica;
    • Colecteaza informatii din Centrele de Logistica privind starea materialelor ce urmeaza a se valorifica;
    • Intocmeste rapoarte si informari privind situatia valorificarii activelor;
    • Efectueaza toate raportarile specifice aferente stocurilor de materiale inutie, pe perioada in care superiorul direct este in concediu sau delegatie;
    • Urmareste receptia echipamentelor noi, livrarile si disponibilitatea stocurilor cu scopul de a procesa toate comenzile in timp si de a asigura disponibilitatea echipamentelor in functie de prioritati si proiectele in derulare;
    • Umareste comenzile pentru lucrari referitoare la proiectele in derulare cu scopul de a implementa corect activitatile de livrare si retur;
    • Asigura interfata intre departamentele tehnice, contractori, furnizori si depozite cu scopul de a asigura un flow continuu si procesarea in timp a comenzilor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (144)