Asistent achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii superioare preferabil in Economie/Inginerie;
    - Experienta de minim 1 an in domeniul achizitiilor;
    - Experienta juridica reprezinta un avantaj;
    - Gandire strategica;
    - Abilitati de negociere excelente;
    - Limba engleza - nivel avansat.

    Responsabilitati


    - Organizeaza, implementeaza si masoara activitatile de achizitii strategice locale;
    - Gestionarea (unui set) de furnizori definiti;
    - Asigura transparenta cheltuielilor locale corespunzatoare portofoliului de furnizori si realizeaza estimari privin cererile de achizitii locale;
    - Colecteaza continuu informatii/analize de piata pentru a identifica furnizori alternativi, in scopul luarii unor masuri de imbunatatire a activitatilor de achizitii corespunzatoare categoriei;
    - Identifica modalitati de reducere a costurilor locale pentru categoria de achzitii si analizeaza activ nivelurile de optimizare a cererilor de achizitii locale si specificatiile aferente;
    - Gestioneaza managementul furnizorilor;
    - Deruleaza activitati de sourcing cu privire la furnizori;
    - Implementeaza initiative de achizitii locale;
    - Structureaza, gestioneaza, directioneaza proiectele de achizitii:
    - alocarea personalului adecvat proiectelor si distribuirea sarcinilor;
    - planificarea si controlarea obiectivelor principale.

    Alte informatii

    - Companie multinationala in domeniul telecomunicatiilor;
    - Posibiltati reale de dezvoltare profesionala;
    - Contract pe 1 an cu posibilitate de prelungire.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul Professional.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>