Manager Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Manager Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta pe o pozitie similara minim 5 ani;
    - Cunostinte excelente de operare PC: MS Office;
    - Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
    - Abilitati excelente de comunicare, negociere, organizare, coordonare a unei echipe;
    - Persoana autonoma, analitica, responsabila si orientata spre rezultate;

    Responsabilitati

    - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si coordoneaza activitatile specifice departamentului de achizitii;
    - Elaboreaza si implementeaza strategii, politici, sisteme si proceduri de lucru specifice;
    - Reprezinta interesele comerciale ale companiei in relatia cu furnizorii/partenerii interni si externi;
    - Raspunde de organizarea si conducerea activitatilor de achizitii;
    - Evalueaza si monitorizeaza performantele echipei;
    - Analizeaza datele despre performanta departamentului si raporteaza atingerea standardelor de calitate si productivitate;
    - Imbunatateste si verifica constant calitatea serviciilor oferite clientilor/partenerilor;
    - Propune si implementeaza un sistem de indicatori de performanta viabili si sustenabili in concordanta cu strategia companiei;
    - Realizarea diverselor rapoarte solicitate de managementul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (66)