Business Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Business Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, companie care activeaza in domeniul telecomunicatiilor.

    - Studii superioare finalizate;
    - Bune cunostinte de limba engleza;
    - Cunostinte MS Office;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Abilitati de negociere, persuasiune si comunicare.

    Responsabilitati

    - Construirea si mentinerea unei relatii puternice cu portofoliul de clientii in vederea cresterii satisfactiei acestora.
    - Oferirea de consultanta, atat inainte cat si dupa vanzare, dar si asigurarea dezvoltarii celor mai bune solutii pentru fiecare client in parte.
    - Identificarea oportunitatilor de business prin invatarea si intelegerea nevoilor pietei;
    - Dezvoltarea de noi perspective si solutii de afaceri potrivite conditiilor existente;
    - Cunoasterea produselor si serviciilor companiei si monitorizarea tendintelor pietei;
    - Raportarea periodica cu scopul dezvoltarii companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Salariu motivant + bonus de performanta;
    - Asigurare medicala;
    - Training-uri de specialitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (22)