Customer Care Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Boutique Mall active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: Boutique Mall
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Boutique Mall a fost fondat in anul 2011 si ofera clientilor un magazin online unic. Apreciem pasiunea clientilor nostri pentru cumparaturile de calitate, asa ca am creat pasii necesari pentru o experienta de cumparaturi online ideala.

    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, lasa-ne un CV si te vom invita pe la noi sa ne impartasesti pasiunea ta pentru moda.

    Cerinte

    1+ experienta in call center sau serviciu clienti.
    Orientare catre detalii si abilitati de ascultate / ascultare. Soft skils.
    Orientare catre client si pasiune catre excelenta.
    Abilitati de decizie.
    Abilitatea de a gestiona reclamatiile.
    Abilitatea de a comunica in mod clar, corect, profesional atat verbal cat si in scris.
    Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gindire analitica.
    Responsabilitate, Spirit de echipa, Incredere si Proactivitate.
    Empatie, Entuziasm, Atitudine pozitiva.

    Responsabilitati

    Ofera suport via telefon, chat si e-mail.
    Gestionarea cerintelor venite de la clienti in timp util.
    Colectarea eficienta a informatiilor de la client, indeplinirea nevoilor, documentarea corecta si educarea clientilor, acolo unde este cazul, pentru a preveni nevoia de contacte viitoare.
    Mentinerea echilibrului dintre politica companiei si beneficiile clientilor in luare deciziilor.
    Contacteaza clientii pentru confirmarea detaliilor de comanda primite.
    Colaboreaza eficient atat cu structurile interne ale companiei cat si cu cele externe.
    Instiinteaza managerul direct de problemele necesare.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv.
    Beneficii conform politicii companiei.
    Mediu de lucru placut, program de integrare intr-o echipa profesionala, tanara.
    Posibilitate de crestere profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (576)