Analist servicii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Tester Grup active.Vezi toate job-urile Analist servicii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Tester Grup |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Ce căutăm:
• oameni motivați, ambițioși și entuziaști, cu talent de comunicare și persuasiune, pasionați de domeniul auto și cu reale aptitudini de relaționare cu clienții.
Ce oferim:
• o experiență consistentă de învățare și de muncă, alături de profesioniști, într-o companie dinamică și ambițioasă, într-un mediu de lucru modern și prietenos.
• suntem pasionați de domeniul auto și extrem de pricepuți în ceea ce facem, adică suntem echipa perfectă în care să îți testezi puterile;
• pentru că ai nevoie deopotrivă de oportunități și provocări, grupul nostru îți oferă întreg contextul și suportul pentru dezvoltare personală și profesională.
- Abilitati dezvoltate de comunicare verbala, inclusiv capacitatea de a gestiona situatii de comunicare dificile, de a extrage si transmite informatii relevante, de a castiga increderea interlocutorului;
- Persoana empatica, deschisa, cu atitudine pozitiva si putere de convingere;
- Abilitati de lucru cu Office Excel, Office Outlook, CRM;
- Experienta in activitati de tip call-center constituie un avantaj.
- Preia apelurile venite de la clienti/potentialii clienti si le solutioneaza in functie de solicitari.
- Contacteaza telefonic clientii companiei pentru:
a. Culegerea si prelucrarea informatiilor de feedback;
b. Furnizarea de informatii generice sau la cerere;
c. Promovarea serviciilor, ofertelor, invitatiilor la evenimente etc.
- Deruleaza la cerere apeluri telefonice de prospectare si analiza de piata;
- Centralizeaza si prelucreaza informatiile obtinute in programe specifice, in mod corect si complet;
- Actualizeaza permanent si supervizeaza baza de date de clienti;
- Colaboreaza dupa caz cu celelalte departamente ale companiei in scopul evaluarii si analizei feedback-urilor, al derularii proiectelor de marketing direct, al implementarii procedurilor de Relatii Clienti.
- Pachet salarial atractiv;
- Bonusare cu posibilitati de crestere conform indicilor;
- Mediu de lucru placut si dinamic;
- Echipa tanara si prietenoasa.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sales&Customer Support Hybrid | |
Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Iasi, |
Raporteaza eroarea la