Asistent administrativ resurse umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent administrativ resurse umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.05.2018 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
EÈ™ti persoana căreia îi place să găsească soluÈ›ii pentru toate problemele, să comunice È™i să-i uimească pe toÈ›i prin originalitatea modului de gândire ? EÈ™ti dinamic, dornic de afirmare È™i îÈ›i doreÈ™ti un job care să îÈ›i permită valorificarea cunoÈ™tinÈ›elor de limbă franceză ? VEO Worldwide Services îÈ›i oferă un job care satisface toate aÈ™teptările tale, indiferent dacă ai expriență de muncă anterioară sau eÈ™ti la primul job !
Colegul nostru are:
- Nivel avansat de limbă franceză (B2-C1);
- Capacitatea de a rezolva probleme ;
- Cunoștințe de operare PC (MS Office);
- Atenție la detalii;
- Spirit de inițiativă;
- Capacitate de adaptare.
În calitate de Asistent administrativ resurse umane principalele tale responsabilități vor fi:
- Gestionezi relațiile cu colaboratorii din Franța și răspunzi prompt cerințelor acestora;
-Verifici și actualizezi bazele de date ale departamentului;
-Preiei, înregistrezi, distribui documentele sau informaÈ›iile către departamentele implicate, arhiveazi corespondenÈ›a È™i mesajele primite din partea partenerilor, clienÈ›ilor È™i a celorlalÈ›i angajaÈ›i;
-Redacteazi corespondența de afaceri necesară desfăsurării activitătii zilnice;
-Furnizezi suportul tehnic pentru serviciile operaționale (prelucrare și evidența documente, alte servicii logistice);
-Realizezi și transmiți rapoarte lunare cu privire la activitătile administrative către superiorul ierarhic din Franța.
Alte informatii
ÎÈ›i oferim nu doar un job, ci È™i :
- Formare la nivel internațional;
- Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică È™i de succes;
- Vineri tematice È™i alte activităti realizate în baza conceptului "Happy people at work"
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global HR Internal Learning Organizer MOOCs - TM Timisoara, | |
Learning Designer for Global HR (2 years limited contract) – TM Timisoara, | |
HR Business Partner - Tires Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (108) |
Raporteaza eroarea la