Asistent administrativ resurse umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ resurse umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 25.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ești persoana căreia îi place să găsească soluții pentru toate problemele, să comunice și să-i uimească pe toți prin originalitatea modului de gândire ? Ești dinamic, dornic de afirmare și îți dorești un job care să îți permită valorificarea cunoștințelor de limbă franceză ? VEO Worldwide Services îți oferă un job  care satisface toate așteptările tale, indiferent dacă ai expriență de muncă anterioară sau ești la primul job !



    Colegul nostru are: 



    - Nivel  avansat de limbă franceză (B2-C1); 



    - Capacitatea de a rezolva probleme ;



    - Cunoștințe de operare PC (MS Office); 



    - Atenție la detalii; 



    - Spirit de inițiativă; 



    - Capacitate de adaptare.




    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ resurse umane principalele tale responsabilități vor fi:



    - Gestionezi relațiile cu colaboratorii din Franța și răspunzi prompt cerințelor acestora; 



    -Verifici și actualizezi bazele de date ale departamentului; 



    -Preiei, înregistrezi, distribui documentele sau informațiile către departamentele implicate, arhiveazi corespondența și mesajele primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; 



    -Redacteazi corespondența de afaceri necesară desfăsurării activitătii zilnice; 



    -Furnizezi suportul tehnic pentru serviciile operaționale (prelucrare și evidența documente, alte servicii logistice); 



    -Realizezi și transmiți rapoarte lunare cu privire la activitătile administrative către superiorul ierarhic din Franța. 

    Alte informatii

    Îți oferim nu doar un job, ci și :
    - Formare la nivel internațional;
    - Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Vineri tematice și alte activităti realizate în baza conceptului "Happy people at work"