Asistent administrativ resurse umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ resurse umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 04.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    EÈ™ti persoana căreia îi place să găsească soluÈ›ii pentru toate problemele, să comunice È™i să-i uimească pe toÈ›i prin originalitatea modului de gândire ? EÈ™ti dinamic, dornic de afirmare È™i îÈ›i doreÈ™ti un job care să îÈ›i permită valorificarea cunoÈ™tinÈ›elor de limbă franceză ? VEO Worldwide Services îÈ›i oferă un job  care satisface toate aÈ™teptările tale, indiferent dacă ai expriență de muncă anterioară sau eÈ™ti la primul job !



    Colegul nostru are: 



    - Nivel  avansat de limbă franceză (B2-C1); 



    - Capacitatea de a rezolva probleme ;



    - CunoÈ™tinÈ›e de operare PC (MS Office); 



    - AtenÈ›ie la detalii; 



    - Spirit de iniÈ›iativă; 



    - Capacitate de adaptare.




    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ resurse umane principalele tale responsabilități vor fi:



    - Gestionezi relaÈ›iile cu colaboratorii din FranÈ›a È™i răspunzi prompt cerinÈ›elor acestora; 



    -Verifici È™i actualizezi bazele de date ale departamentului; 



    -Preiei, înregistrezi, distribui documentele sau informaÈ›iile către departamentele implicate, arhiveazi corespondenÈ›a È™i mesajele primite din partea partenerilor, clienÈ›ilor È™i a celorlalÈ›i angajaÈ›i; 



    -Redacteazi corespondenÈ›a de afaceri necesară desfăsurării activitătii zilnice; 



    -Furnizezi suportul tehnic pentru serviciile operaÈ›ionale (prelucrare È™i evidenÈ›a documente, alte servicii logistice); 



    -Realizezi È™i transmiÈ›i rapoarte lunare cu privire la activitătile administrative către superiorul ierarhic din FranÈ›a. 

    Alte informatii

    ÎÈ›i oferim nu doar un job, ci È™i :
    - Formare la nivel internațional;
    - Oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică È™i de succes;
    - Vineri tematice È™i alte activităti realizate în baza conceptului "Happy people at work" 

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (108)