Facility Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Facility Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    • Studii superioare, de preferinta în arhitectura sau managementul facilitatilor
    • Cel putin 3 ani de experienta în munca în legatura cu planificarea spatiilor sau managementul facilitatilor
    • Cunostinte aprofundate în privinta principiilor si practicilor de planificare a spatiilor si zonelor de birouri
    • Cunostinte de baza si experienta în constructii si economie aplicata, cum ar fi analiza costurilor /stabilirii preturilor
    • Cunostinte de baza în managementul facilitatilor
    • Experienta într-o companie multinationala reprezinta un avantaj
    • Cunostinte de utilizare a computerului: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    • Cunostinte aprofundate în legatura cu instrumentele Auto-CAD (proiectare cu ajutorul computerului)
    • Cunostintele / experienta în operarea sistemelor CAFM reprezinta un avantaj
    • Bune abilitati analitice si de comunicare
    • Abilitati de coordonare - în special în coordonarea furnizorilor de servicii externe

    Responsabilitati

    • Ofera cu profesionalism servicii aferente planificarii spatiilor & zonelor, supravegherii si proiectelor pentru unitatile de afaceri, cu scopul permanent de a asigura satisfactia deplina a clientilor si eficienta în cadrul prestarii
    • Lucreaza independent pentru sarcinile/procesele si proiectele alocate, asigurand calitatea si respectarea termenelor
    • Asigura planificarea privind ocuparea birourilor (pe baza Auto-CAD) în conformitate cu solicitarile si/sau potentialul de optimizare identificat si standardele privind spatiul si locurile de munca si coordoneaza planificarea cu toate departamentele implicate
    • Planifica si coordoneaza (mici) proiecte de renovare
    • Controleaza furnizorii externi, societatile si furnizorii cum ar fi firmele de constructie, firmele de relocare, furnizorul de articole de mobilier si alti prestatori de servicii, în conformitate cu nivelurile de servicii convenite
    • Administreaza si mentine planurile CAD si datele CAFM ale tuturor cladirilor
    • Asigura planuri de urgenta si evacuare conform instructiunilor HSE / de siguranta pentru toate cladirile
    • Planifica, implementeaza si mentine un concept de semnalizare pentru panourile de prezentare, placutele indicatoare pentru locurile de munca, birouri si locurile de parcare din cadrul sediilor companiei
    • Sustine si ofera consultanta în domeniul gestionarii spatiilor si zonelor pentru toate unitatile din cadrul companiei, precum si pentru alte societati afiliate din cadrul Grupului
    • Sustine Directorul de Departament la administrarea furnizorilor articolelor de mobilier în scopul cumpararii de mobilier si a accesoriilor aferente, asigurând respectarea standardelor societatii si în conformitate cu procedurile de achizitii ale companiei
    • Coordoneaza stocarea / restaurarea mobilierului (de birou / sala de sedinte) si administreaza depozitarea
    • Coordoneaza si controleaza livrarea articolelor de mobilier si a articolelor de registru (SAP: punere în functiune, CAFM)
    • Coordoneaza si controleaza casarea articolelor de mobilier
    • Coordoneaza si/sau efectueaza inspectia articolelor de mobilier
    • Controleaza si pretinde garantii în legatura cu mobilierul
    • Coordoneaza si/sau efectueaza inventarierea (în baza codurilor de bare)
    • Administreaza / mentine standarde si date CAD si CAFM (pentru toate spatiile: birouri, sali de pregatire, sali de sedinte etc.)
    • Pregateste si întocmeste documente aferente platilor catre furnizorii de mobilier, societati de relocare, alti furnizori specifici, antreprenori care ofera servicii de constructii si renovare (utilizator SAP)
    • Organizeaza si planifica proiecte de mutari de personal si relocare (interna si externa)
    • Coordoneaza verificarea post-relocare si asigura raportarea privind acceptarea

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (52)