Ofiter suport aplicatii mobile

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Ofiter suport aplicatii mobile active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
    Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.
    De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate
    Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

    Cerinte

    • Abilități de comunicare excelente
    • Atenție la detalii
    • Rezolvarea problemelor
    • Abordarea cu calm a situațiilor
    • Ascultare activă
    • Orientare spre client
    • Un an de experienţă într-un domeniu similar - de preferat
    • Absolvent al unei facultăți sau student al unei facultăți (de preferință tehnică)

    Responsabilitati

    • Soluționează de la primul apel telefonic solicitarea primită conform procedurilor și instrucţiunilor de lucru convenite între departamentele Servicii clienți și IT
    • Deleagă spre rezolvare către departamentele IT sau furmizor cazurile confom specificațiilor puse la dispoziție de către departamentul IT
    • Răspunde apelurilor telefonice în concordanţă cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu
    • Se asigură că apelurile sunt gestionate conform standardelor de contactare specifice (rapiditate contactare, reveniri, rată de contact etc.) pentru fiecare solicitare
    • Colaborează cu diferite persoane, inclusiv salariați din alte departamente, în vederea soluționării solicitărilor