Referent administrativ si operational

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Various brands active.


Vezi toate job-urile Referent administrativ si operational active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Various brands
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    In 2007 am intrat pe piata cu primul magazin in Rm Valcea. A urmat in 2008 Galati, apoi 2010 tot Galati intr-o alta locatie. In Decembrie 2011 avand deja primul mall in Rm Valcea, am decis sa ne facem simtita prezenta si aici, fiind primul magazin intr-un centru comercial si inceputul unei povesti. Aprilie 2012 ne-a gasit in Electroputere Parc Craiova, primul mall din acest oras. A urmat Braila Mall in Septembrie 2012 ca apoi in Noiembrie sa deschidem magazinul din Ploiesti Shopping City. In Noiembrie 2013 am deschis in Shopping City Galati, fiind al 5 lea magazin pozitionat intr-un centru comercial. Un an mai tarziu am ajuns in Shopping City Targu Jiu. Mai 2015 a venit cu deschiderea primului magazin din Bucuresti in Mega Mall. 2016 a fost un an plin, a inceput in Mai cu deschiderea magazinului din Severin Shopping Center, urmat de City Park Constanta in Iulie, Septembrie facandu-ne sa ne intoarcem in Bucuresti pentru a deschide o noua locatie in Park Lake Mall si terminand cu Octombrie, primul outlet Various Brands in Fashion House Outlet Militari.
    In acel moment aveam 11 magazine dar expansiunea noastra trebuia sa continue, fiind un brand ambitios care isi doreste sa-si consolideze pozitia pe piata din Romania, fiind singurul brand cu actionariat integral romanesc, din topul marilor jucatori din piata.
    In Aprilie 2017, magazinul cu nr 12 a fost inaugurat cu succes, in centrul comercial Vivo Pitesti si a fost urmat la cateva zile distanta, de magazinul cu nr 13, in centrul comercial Shopping City Piatra Neamt. To be continued .... no 14 ....

    #adidas #Nike #Puma #Converse #New Balance #Reebok

    Cerinte

    - Abilitati de planificare, organizare a timpului si de prioritizare a sarcinilor
    - Atentie distributiva, atentie la detalii
    - Persoana energica
    - Abilitati de comunicare si relationare
    - Cunostinte PC: Word, Excel

    Responsabilitati

    - provizionare cu produse de papetarie si birotica, curatenie si igiena;
    - verificarea si aprobarea comenzilor de produse din teritoriu;
    - comandarea si distribuirea uniformelor, cardurilor de acces, ecusoanelor, materialelor promotionale;
    - informarea responsabililor de departamente cu privire la necesarul materialelor de lucru pentru fiecare angajat nou;
    - distribuire corespondenta, ridicare documente – clienti, furnizori;
    - reprezentarea imaginii companiei în relaţia cu clienţii, partenerii, colaboratorii;
    - indeplinirea unor sarcini ocazionale încredinţate în completarea anumitor deplasări
    - obtinere formularelor necesare pentru licitatii de la institutiile emitente;
    - mentine relatia cu bancile si trezoreria (ridicare extrase si o.p.).

    Alte informatii

    - Pachet salarial atractiv
    - Includerea in programe de dezvoltare si formare profesionala
    - Mediu profesionist de lucru
    - Sediu in zona centrala.