Daily Task Planner
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MAHLE active.Vezi toate job-urile Daily Task Planner active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | MAHLE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Împreună punem lumea în mișcare!
Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile.
Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen.
Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.
Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE?
Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi se oferă la MAHLE și dezvoltați-vă cariera.
#MAHLE
#StrongerTogether.
•experienta intr-o functie asemanatoare cosntituie un avantaj
•limba engleza nivel avansat
•corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
•atenție la detalii
•abilitatea de a învăța lucruri noi
•studii superioare
•receptia, inregistrarea si distribuirea catre beneficiari a corespondentei departamentului. Indosarierea si arhivarea documenelor
•redactare documente si corespondenta de afaceri
•organizeaza si participa la sedintele de lucru. Redacteaza minuta intalnirilor
•intocmire si actualizare rapoarte (Ex. A3, TIP) cu impututul si suportul necesar de la echipa logistica
•gestiune si actualizarea date (Ex. SAP Rights Approval)
•asigura suport partenerilor externi veniti in delegatie, cazare, restaurante, rezervari auto etc.
•prelucreaza pontajul departamentului
•asigura membrilor departamentului logistic suport pentru plecari in delegatie; (rezervari hotel, transport)
•primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din departament
•asigurarea conditiilor de protocol în cadrul intalnirilor
•asigura necesarul de rechizite, consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii departamentului si a salilor de sedinta (Purchase Request)
•participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
•indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Production Planner Timisoara, | |
Internship for NPM Purchasing HUB with Hungarian - Romania (TM) Timisoara, | |
Buyer - GBS (TM) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la