Internship PR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.


Vezi toate job-urile Internship PR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Internship
  • Media - Jurnalism
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2018

     

    Main skills:

    • studii superioare,  în curs, în domeniul: PR/Comunicare/Jurnalism/Publicitate/Marketing;
    • cunoaștere a domeniului media/PR/vânzări/fundraising;
    • experiență minimă în relația cu presa relevantă ONG/ educație/ asociații studențești; 
    • limba română  și engleză;
    • cunoștințe de emailing, word, excel;
    • excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;
    • creativitate, atenție la detalii, inițiativă, flexibilitate;

    Main tasks:

    • documentarea și redactarea materialelor de comunicare, coordonarea graficii, dacă e cazul (comunicate de presa, raport anual, broșuri de prezentare, alte materiale);
    • redactarea de articole și advertoriale pentru promovarea proiectelor asociației.
    • participă la organizarea evenimentelor de promovare a asociației și gestionarea bugetului alocat acestora; follow-up după eveniment sau campanie;
    • redactarea listerlor de presă și updatarea acestora;
    • organizează campanii de comunicare internă în colaborare cu echipa de comunicare;
    • susținerea prin comunicare a campaniilor de strângere de fonduri;
    • monitorizarea și analiza prezenței în presă a organizației;
    • redactarea/editarea prezentărilor asociației pentru publicurile relevante;
    • întreținerea comunicării interne;
    • promovarea evenimentelor publice ale fundației prin campanii online și offline;
    • colaborarea cu agenții de comunicare și freelanceri, precum și cu alți furnizori de servicii pentru a acoperi cu succes planurile de marketing;
    • raportarea lunară a impactului;
    • participarea activă la realizarea și implementarea planului de comunicare anual.

    Main learning points:

    • scriere comunicat de presă, scriere articole;
    • realizarea planului și redactarea unei broșuri;
    • elemente de bază in editarea online – imagini și grafică;
    • realizarea de prezentări creative;
    • update liste de presă;
    • principalii pași în organizarea de evenimente;
    • realizarea de bugete.
    4h/ zi, 5 zile/ săptămână, 3 luni, Locație: Lascăr Catargiu, zona Romană