IT Help Desk Wanted!

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile IT Help Desk Wanted! active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Descoperă Teleperformance România:

    Teleperformance, liderul mondial pe piața serviciilor externalizate de management al experienței cu clienții, dezvoltă în parteneriat cu companii importante din diverse industrii, strategii referitoare la relația cu clienții acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizează rezultate superioare prin operațiunile de suport clienți, achiziții, suport tehnic s.a.
    Grupul operează 147.000 de stații de lucru, cu aproape 190.000 de angajați în 311 centre de contact, în 65 de tări și deservind mai mult de 160 de piețe. Acesta gestionează programe în 75 de limbi și dialecte, în numele marilor companii internaționale dintr-o mare varietate de industrii.
    În România, și-a început activitatea în 2004 devenind în scurt timp lider pe piață locală. În prezent are peste 1300 de angajați care vorbesc fluent italiană, franceză, spaniolă, engleză, germană, rusă și poloneză.
    Află mai multe aici: https://www.teleperformance.com

    Cerinte

    If technology is your best friend and words like “configuration”, “DNS”, “server”, “proxy” have a meaning for you, you might be a great candidate for the IT HELP DESK position.

    Minimum requirements:
    -         Hardware experience (PC, Printers, Scanners, Desk phones, Smartphones, Tablets, Video projectors, Switch, Routers, Videoconference Systems)
    -          MS Windows 7, 8 and 10 - advanced knowledge
    -          MS Server 2008- 2012 – basic knowledge
    -          MS Office (Word, Excel, Outlook) - advanced knowledge on configuration/errors
    -          Microsoft Active Directory, DNS, DHCP, Exchange general knowledge, SCCM – basic knowledge
    -          Networking concepts  - basic knowledge
    -          English: advanced level
    -          Excellent communication skills
    -          Support services aptitudes
    -          University degree in related field considered an advantage

    Responsabilitati

    As an IT Help Desk, your main responsibilities would be to:
    -          Provide helpdesk support and solve problems
    -          Monitor and respond quickly and effectively to requests received through the IT helpdesk
    -          Monitor Service Desk for tickets assigned to the queue and process first-in first-out based on priority
    -          Modify configurations, utilities, software default settings, etc. for the local workstation
    -          Document internal procedures
    -          Assist with onboarding of new users
    -          Ensure each workstation has a computer, monitor, keyboard, mouse, hard drive, and any additional specialized equipment
    -          Install, test and configure new workstations, peripheral equipment and software
    -          Maintain inventory of all equipment, software and software licenses
    -          Report issues to the Service Desk for escalation
    -          Manage PC setup and deployment for new employees using standard hardware, images and software
    -          Assign users and computers to proper groups in Active Directory
    -          Perform timely workstation hardware and software upgrades as required