Category Manager Produs Alimentar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Category Manager Produs Alimentar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite
    Pasiune si cunostinte avansate privind piata de retail, obiceiurile de consum si nevoile clientilor
    Experienta profesionala: comert (lucru in magazin) si/sau in departamentul de achizitii
    Persoana proactiva, cu excelente abilitati de comunicare si organizare,pasionata de comert, autonoma, riguroasa, adaptabila, orientata spre client si spre rezultat, cu o buna capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, viziune globala si strategica focusata pe invatare continua, capacitate de anticipare,spirit de echipa

    Responsabilitati

    Analizeaza si anticipeaza evolutia pietei, creaza arborele de nevoi in perimetrul gestionat
    Elaboreaza si recomanda planul de merchandising
    Contribuie la stabilirea strategiei anuale pe segmentele comerciale gestionate
    Propune categoriile de produse care se vor dezvolta sau se vor restrange, precum si modul de promovare si de implementare a articolelor noi
    Contribuie la cresterea performantei cifrei de afaceri si a rentabilitatii categoriilor de produse din perimetrul gestionat
    Efectueaza vizite in magazin, stabileste un contact permanent cu clientul/magazinul pentru o buna cunoastere a culturii locale si a tendintelor de consum
    Contribuie cu informatii si solutii pertinente in cadrul sedintelor de vanzari pentru realizarea briefurilor si debriefurilor calitative