Dispecer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTI Grup active.


Vezi toate job-urile Dispecer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: UTI Grup
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    UTI este un grup de firme cu 28 de ani de experienţă pe piața din România şi competenţe în multiple domenii: soluţii de securitate și pentru apărare, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, instalaţii şi construcţii, soluţii de securitate pentru obiective private, soluții inteligente de transport și taxare, mentenanţă şi administrare.

    Cerinte

    a) Studii: medii / superioare
    b) Experienta profesionala: minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;
    c) Experienta in relatii cu clientii si gestionarea unor situatii diverse
    d) Trasaturi de personalitate: Extraversie, Amabilitate, Constiinciozitate, Stabilitate emotionala, Autonomie, Sociabilitate, Dinamism

    Responsabilitati

    1. Desfasoara activitati pe linie de dispecerat, monitorizand permanent incidentele comunicate prin “call center”, “e-mail service” si de structurile teritoriale ale companiei pentru lucrarile suplimentare (interventii preventive/corective), solicitate de catre beneficiarii de mentenanta, efectuand cronologic si etapizat operatiunile prevazute in procedurile de lucru.
    2. Raspunde de introducerea in baza de date, corect si la timp, a informatiilor referitoare la contracte/clienti necesare desfasurarii activitatii specifice de mentenanta.
    3. La inceperea programului, verifica mesajele primite la dispecerat prin canalele mentionate la pct. 1 si procedeaza, dupa caz, la actualizarea starii incidentelor aflate in lucru, implementand modificarile transmise pentru fiecare situatie in parte. Operatiunea de actualizare a starii incidentelor se va efectua continuu si operativ, in functie de datele noi comunicate.
    4. Tine legatura permanent cu Managerii Operationali / Sefii Punctelor de Lucru / Echipele mobile sau cu tehnicienii de service, telefonic sau prin e-mail, pentru cunoasterea situatiei incidentelor si le solicita date si informatii in acest sens.
    5. Actualizeaza permanent planificarea interventiilor preventive, conform specificatiilor contractuale, si transmite instiintari in teritoriu cu privire la termenele de interventie.
    6. Intocmeste rapoarte, situatii statistice si documente centralizatoare, le prezinta spre avizare Sefului Dispeceratului si le transmite, dupa caz, conducerii sau altor departamente din structura, pentru a fi valorificate.