SPECIALIST RESURSE UMANE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ROMFRACHT SRL active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST RESURSE UMANE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ROMFRACHT SRL
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cu o experienta de 22 de ani, Romfracht ofera servicii de transport rutier si servicii de logistica in conditii de maxima siguranta si promptitudine, si de asemenea produse de calitate superioara: fibre pentru armarea betonului.
    Daca sunteti experimentat cu modul de lucru intr-o companie, sunteti un proaspat absolvent care este dornic sa invete ce se ascunde in spatele industriei transporturilor sau pur si simplu sunteti in cautare de noi oportunitati, va invitam sa aplicati la unul din posturile oferite de compania noastra.

    Cerinte

    Cerinte:
    Studii superioare finalizate;
    Experienta in domeniu;
    Alte cursuri in domeniu constituie un avantaj – Inspector Resurse Umane;
    Cunostinte de legislatia muncii;
    Cunostinte Excel si SAGA.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:
    -Administrarea dosarelor de personal;
    -Intocmirea contractelor de munca;
    -Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca de modificare functie/salariu/perioada;
    -Angajări, incetari de contracte individuale de munca - operare in Revisal;
    -Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, concedii fara plata;
    -Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datele in Revisal si transmiterea in conformitate cu prevederile legale;
    -Intocmirea si actualizarea fisele de post, modificari la regulamentul intern, alte decizii si proceduri interne;
    -Intocmirea documente necesare cercetarii disciplinare si participarea activa in procesul de cercetare;
    -Gestionarea procedurii de evaluare a personalului;
    -Intocmirea adeverinţelor de vechime, de venit, de medic, formulare, adrese necesare;
    -Programarea concediilor de odihna;
    -Verificarea si introducerea pontajelor, a concediilor de odihna si a concediilor medicale in SAGA;
    -Evidenta fiselor de aptitudine, a fiselor SSM si SU;
    -Recrutare si selectie de personal.