Economist/Senior Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Cash & Carry Romania active.


Vezi toate job-urile Economist/Senior Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Cash & Carry Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Compania METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti, fiind totodată și prima companie care a introdus pe piața locală sistemul de vânzare cash & carry, cea mai moderna formă de comerț angro, cu plata la ridicarea mărfii.

    Cerinte

    Studii superioare economice;
    Experienţă în domeniul financiar-contabil minim 3 ani (experienta in Retail reprezinta un avantaj);
    Cunoaşterea limbii engleze reprezintă un avantaj (pentru Senior Economist este o cerinţă obligatorie);
    Cunoştinţe SAP şi MS Office (Excel - avansat, Word - mediu);
    Competenţă analitică, atenție la detalii şi orientare către rezultat;
    Atitudine pro-activă şi dorința de a acumula cat mai multe cunoştinţe;

    Responsabilitati

    Înregistrarea facturilor de servicii; facturilor de mijloacelor fixe; stocuri;
    Tranzactii Contabilitate bancara – pastrarea evidentei contabilitatii la zi pe toate metodele de plata;
    Inregistrarea tuturor documentelor de banca (inclusiv reconcilieri lunare si clearing);
    Reconcilierea soldurilor aferente furnizorilor şi reevaluarea soldurilor în valută;
    Analiza debitelor pe clienti, intocmirea raportului de aging pe clienti;
    Calcularea şi previzionarea lunară a cheltuielilor; a provizioanelor de risc;
    Efectuarea rapoartelor de analiza a costurilor curente, lunare, trimestriale şi a altor rapoarte solicitate ad-hoc;
    Efectuarea analizei si reconcilierilor lunare pentru toate pozitiile deschise de balanta;
    Verificarea, pregatirea si inregistrarea stocurilor de consumabile;
    Activităţi specifice legate de procesul închiderii de lună; Control Intern Financiar;
    Pregatirea rapoartelor catre Institutul National de Statistica;
    Pregatirea situatiilor de plati lunare pe diverse tipuri de costuri;
    Implicare in procesul de refacturare lunara a serviciilor catre terti si societatile din Grup (In and Out);
    Pregătirea şi verificarea formularelor necesare pentru crearea de furnizori si clienti noi;
    Inregistrarea si monitorizarea accrual-urilor (facturi de primit), a provizioanelor pentru finalul fiecarei luni
    Pregatirea tuturor rapoartelor solicitate lunar de sefii ierahici pentru activitatile de inchidere lunara/trimestriala precum si a diverselor analize economice;
    Arhivarea documentelor (facturi, contracte, etc);