Technical Support L1
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ALTEN KEPLER - IT DIVISION active.Vezi toate job-urile Technical Support L1 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | ALTEN KEPLER - IT DIVISION |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Sisteme de operare Windows (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare, troubleshooting);
Aplicatii de birotica (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
Cunostinte generale din domeniul solutiilor de monitorizare software si hardware
Cunostinte hardware PC si periferice;
Networking (protocoale, arhitecturi, conexiuni);
Cunoaste derularea proceselor de change management, incident si problem management.
• Preia solicitarile telefonice, prin e-mail sau prin intermediul aplicatiei interne de ticketing ale utilizatorilor din reteaua noastra bancara, filialele acesteia si a utilizatorilor din alte entitati din grup (in functie de serviciile subscrise) si le inregistreaza in aplicatia de ticketing (daca nu sunt receptionate direct in aplicatia de ticketing) respectand conceptele ITIL de Incident Management, Change Management, Request Fulfillment;
• Asigura comunicarea si informarea clientilor cu privire la solicitarile lor aflate in curs;
• In cadrul procesului de Incident Management, in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement realizeaza urmatoarele:
- inregistreaza incidentele semnalate de utilizatori impreuna cu toate detaliile furnizate
- furnizeaza supportul de nivel 1; daca este necesar, dupa realizarea unui diagnostic initial, il
escaladeaza catre nivelele urmatoare de support
- urmareste evolutia incidentelor
- urmareste in mod particular incidentele cu impact ridicat
• Instaleaza imaginea cu sistemul de operare si aplicatiile bancare realizand configurarea acestora inclusiv migrarea datelor utilizatorului, in cazul in care este necesar;
• Raspunde solicitarilor utilizatorilor in vederea livrarii serviciilor precizate in Catalogul de Servicii respectand calitatea stabilita prin Service Level Agreement sau Operational Level Agrement;
Experienta minima in activitatea de HelpDesk: 2 ani;
Experienta in incadrarea solicitarilor/incidentelor si in realizarea conexiunilor cu alte incidente/problema
Experienta in depanarea hardware si software a incidentelor IT
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Experienced Technical Support Professional with German (hybrid) Aplica fara CV | |
SaaS Technical Support Specialist Aplica fara CV | |
Technical Analyst Support-Graduate Program - Oracle Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (527) |
Raporteaza eroarea la