Technical Support L1

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEN KEPLER - IT DIVISION active.


Vezi toate job-urile Technical Support L1 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEN KEPLER - IT DIVISION
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

     Sisteme de operare Windows (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare, troubleshooting);
     Aplicatii de birotica (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
     Cunostinte generale din domeniul solutiilor de monitorizare software si hardware
     Cunostinte hardware PC si periferice;
     Networking (protocoale, arhitecturi, conexiuni);
     Cunoaste derularea proceselor de change management, incident si problem management.

    Responsabilitati

    • Preia solicitarile telefonice, prin e-mail sau prin intermediul aplicatiei interne de ticketing ale utilizatorilor din reteaua noastra bancara, filialele acesteia si a utilizatorilor din alte entitati din grup (in functie de serviciile subscrise) si le inregistreaza in aplicatia de ticketing (daca nu sunt receptionate direct in aplicatia de ticketing) respectand conceptele ITIL de Incident Management, Change Management, Request Fulfillment;
    • Asigura comunicarea si informarea clientilor cu privire la solicitarile lor aflate in curs;
    • In cadrul procesului de Incident Management, in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement realizeaza urmatoarele:
    - inregistreaza incidentele semnalate de utilizatori impreuna cu toate detaliile furnizate
    - furnizeaza supportul de nivel 1; daca este necesar, dupa realizarea unui diagnostic initial, il
    escaladeaza catre nivelele urmatoare de support
    - urmareste evolutia incidentelor
    - urmareste in mod particular incidentele cu impact ridicat
    • Instaleaza imaginea cu sistemul de operare si aplicatiile bancare realizand configurarea acestora inclusiv migrarea datelor utilizatorului, in cazul in care este necesar;
    • Raspunde solicitarilor utilizatorilor in vederea livrarii serviciilor precizate in Catalogul de Servicii respectand calitatea stabilita prin Service Level Agreement sau Operational Level Agrement;

    Alte informatii

     Experienta minima in activitatea de HelpDesk: 2 ani;
     Experienta in incadrarea solicitarilor/incidentelor si in realizarea conexiunilor cu alte incidente/problema
     Experienta in depanarea hardware si software a incidentelor IT

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (527)