Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cteam active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cteam
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cteam Human Capital este una dintre companiile reputate in piata de resurse umane si livreaza servicii de consultanta HR (studii salariale, compensatii & beneficii, etc.), recrutare si selectie, administrare de personal, coaching, training, teambuilding, atat in Romania, cat si pe pietele din Europa unde este prezenta.

    Din 2016, Cteam Human Capital face parte din grupul international de companii Cteam, cu birouri in Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Cehia, Croatia, Moldova, Romania, Serbia, Slovacia.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Persoana responsabila, organizata, dinamica, diplomata
    Atitudine pozitiva si pro-activa, orientata catre identificarea solutiilor

    Dorinta de a invata
    Atentie la detalii
    Bune abilitati de comunicare
    Cunostinte operare PC (MS Office: Word, Excel, Powerpoint
    Limba engleza - avansat
    Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor
    Capacitate de a rezolva sarcini multiple, uneori concomitent

    Responsabilitati

    Contabilitate primara (registru de casa, evidenta facturi furnizor, facturi client, deconturi, extrase bancare, etc.)
    Gestionare facturi clienti
    Urmarirea relatiei cu furnizorii (corespondenta, comenzi, contracte, plati)
    Suport pentru pregatirea si redactarea documentelor (materiale de lucru, oferte, contracte)
    Gestionare corespondenta (email, posta, telefon)
    Gestionarea, organizarea, arhivarea documentelor
    Suport pentru pregatirea si editarea documentelor (oferte, contracte, etc.)
    Suport pentru actualizarea si intretinerea bazelor de date
    Asistenta pentru organizarea diverselor deplasari
    Activitati de protocol
    Organizare deplasari
    Alte activitati ce tin de organizarea si administrarea biroului

    Alte informatii

    Beneficii

    Oportunitatea de crestere si dezvoltare odata cu firma
    Telefon serviciu
    Abonament servicii medicale private
    Sediu locatie centrala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (159)