COMMERCIAL BACK-OFFICE SPECIALIST

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coface Romania active.


Vezi toate job-urile COMMERCIAL BACK-OFFICE SPECIALIST active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Over 70 years of experience and the most finely meshed international network have made Coface a reference in credit insurance, risk management, and the global economy.

    With the ambition to become the agile, global trade credit insurance partner in the industry, Coface’s 4,100 experts work to the beat of the world economy, supporting 50,000 clients in building successful, growing and dynamic businesses across 200 countries.

    The Group’s services and solutions protect and help companies take credit decisions to improve their ability to sell on both their domestic and export markets.

    OUR FOUR PRIORITIES:

    - Attract talented people
    - Train experts
    - Provide visibility to our staff
    - Recognise and reward performance

    Cerinte

    CERINTE:

     Cunoasterea aplicatiilor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet
     Abilitati de lucru cu cifrele si atentie la detalii
     Capacitatea de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile
    Flexibilitate si orientare catre client
    Capacitate crescuta de intelegere si ascultare
    Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa
    Limba engleza la nivel avansat

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    Gestionarea procesului de facturare :

    o Urmareste emiterea corecta a deconturilor de prima si a facturilor, conform conditiilor contractuale specifice fiecarui client;
    o Raspunde solicitarilor primite de la clienti in legatura cu deconturile si facturile emise
    o Semnaleaza posibilele erori aparute in functionarea aplicatiei Invoicing si propune solutii pentru rezolvarea acestora
    o Intocmeste diverse situatii si rapoarte la cerere

    Inregistrarea si verificarea declaratiilor de activitate primite de la clienti:

    o Asigura inregistrarea prompta si corecta a declaratiilor transmise de clienti
    o Contribuie la cresterea gradului de colectare a declaratiilor de activitate de la Asigurati, prin urmarirea rapoartelor specifice si contactarea celor cu declaratii netrimise in termenul agreat
    o Participa la proiectul de implementare a transmiterii declaratiilor online prin aplicatia Cofanet


    Suport pentru clientii diviziei Asigurari de Credit privind utilizarea aplicatiei online dedicate (Cofanet):

    o Crearea si modificarea conturilor de acces in aplicatie;
    o Asistenta permanenta a clientilor pentru utilizarea corecta si completa a functionalitatilor oferite de aplicatie (solicitarea / modificarea limitelor de credit, transmiterea declaratiilor de activitate si a notificarilor de sume cu scadenta depasita, consultare si export informatii din aplicatie, etc.)
    o Colectarea informatiilor despre posibilele erori aparute in aplicatie si transmiterea lor catre departamentele IT responsabile cu remedierea acestora (de la nivel local, regional sau Grup);
    o Primeste feedback de la clienti in legatura cu functionarea aplicatiei si participa activ la proiectele legate de dezvoltarea acesteia.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (245)