Specialist comunicare&PR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MIDOCAR active.


Vezi toate job-urile Specialist comunicare&PR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: MIDOCAR
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    În anul 1992, MIDOCAR era primul importator al mărcilor Volkswagen și Audi în România, ceea ce ne-a oferit, în sens metaforic, statutul de exploratori ai pieţei auto în România. În prezent, dealerul MIDOCAR își desfășoară activitatea în cele două reprezentanțe din București, MIDOCAR Otopeni și MIDOCAR Vitan.
    Reprezentarea timpurie pe piaţa românească a grupului Volkswagen prin intermediul MIDOCAR, precum şi menţinerea companiei noastre în poziţia de unic dealer în Bucureşti până în 2007, ne-au pus de multe ori in postura de pionieri ai domeniului auto în România: am înfiinţat primul service autorizat Volkswagen şi Audi, am înscris pentru prima dată cele două mărci la târgurile TIB şi TIBCO, membrii conducerii sunt co-fondatori ai APIA, am construit primul sediu la standardele Volkswagen din România şi prima şi singura secţie de Dotări Speciale din reţeaua noastră.
    Am pornit de la 62 de unităţi vândute în primul an de existenţă şi, în timp, am ajuns să deţinem un întreg portofoliu de brand-uri, formând o echipă specializată şi puternică. MIDOCAR oferă astăzi servicii complete pentru clienții săi, de pre si post vânzare pentru mărcile Audi si Volkswagen, service Skoda, autovehicule de ocazie și servicii buy-back sub marca DasWeltauto, precum și leasing prin MIDOCAR LEASING IFN.
    Valori
    Valorile promovate de MIDOCAR nu reprezintă altceva decât valorile mărcilor pe care le distribuim de 21 de ani. Seriozitatea, stabilitatea, încrederea, profesionalismul, competiţia, istoricul şi cultura organizatională – toate pornesc de la produsele şi serviciile brandurilor pe care le reprezentăm şi sunt argmentate de către compania noastră, în drumul lor final către client.
    Structură și Echipă
    Mecanismul Grupului Volkswagen, din care facem parte, a fost dintotdeauna pus în mişcare de pasiune și prin pasiune. Din perspectiva organizării, structura noastră nu este cu mult diferită de structura unei companii producătoare de maşini.
    Fiecare linie de asamblare şi fiecare angajat este responsabil de departamentul său, dar şi de rezultatul final pe care îl livrează către companie, iar compania, la rândul său, către public.
    Fiecare membru al Echipei MIDOCAR este descris de seriozitate, pregătire și respect față de munca sa și față de rezultatul livrat clientului.
    Beneficii
    Membrii MIDOCAR sunt profesioniști cu experiență, care beneficiază de școlarizări și traininguri susținute de grupul Volkswagen AG și Porsche România, dar și de invitații la acțiunile interne.
    Condițiile de muncă sunt moderne, iar șansele de avansare se adresează în aceeași măsură tuturor angajaților, prin comunicarea internă prioritară a pozițiilor nou deschise.
    Dacă ești un profesionist cu experiență, te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Capacitate excelenta de comunicare verbala si scrisa;
    • 2 experienta in comunicare si PR;
    • Abilitati foarte bune de organizare si planificare, prezentare si prioritizare;
    • Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent;
    • Capacitatea de a lucra eficient cu termene limita;
    • Creativitate si initiativa;
    • Competente excelente in PC (MSOffice, diverse aplicatii specifice);
    • Cunoasterii limbii engleze la nivel avansat;
    • Persoana proactiva si orientata catre rezultate;
    • Adaptabilitate si flexibilitate.

    Responsabilitati

    .Ofera suport in planificarea, dezvoltarea, implementarea si analizarea campaniilor de comunicare si marketing;
    • Este responsabil de gestionarea campaniilor de comunicare externa (lansarea de produse si servicii noi, materiale de presa, comunicare media etc.);
    • Propune evenimente de PR, stabilind şi urmarind atingerea unor obiective;
    • Realizeaza materiale scrise;
    • Mentine relatia cu agentiile colaboratoare;
    • Mentine relatii de colaborare cu alte departamente;
    • Actualizeaza constant bazele de date cu informaţii legate de activitatea de PR;
    • Este parte integranta a executiilor in Social Media.