CUSTOMER SUPPORT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Aleph News active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER SUPPORT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Aleph News
Domeniu:
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020.

    Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”.

    Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart.

    Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media.

    Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7.

    Cerinte

    • Minim 2 ani de experienta in functia de customer service / support
    • Cunostinte PC hardware si software nivel minim
    • Intelegerea nevoilor utilizatorilor de aplicatii mobile / desktop
    • Cunoasterea profilului utilizatorilor de aplicatii
    • Perspicacitate și atitudine pozitivă
    • Puternice abilitati de comunicare verbale si in scris
    • Abilitatea de a comunica cu echipa IT pentru clienti in ceea ce priveste WLAN si infrastructurile prin cablu.

    Responsabilitati

    comunicarea cu clientii prin telefon / e-mail;
    • investigarea și rezolvarea problemelor utilizatorilor, care pot fi simple, cu rezolvare imediata sau complexe, de lunga durata;
    • tratarea reclamatiilor utilizatorilor sau orice incidente majore;
    • pastrarea unei evidente exacte a discutiilor sau a corespondentei cu utilizatorii;
    • analiza statistica a datelor pentru a determina nivelul de servicii pe care aplicatia le furnizeaza catre utilizatori;
    • sprijinirea procesului de vanzare (suport in procesul de vanzare / preluare incidente transmise de agenti)
    • furnizarea de informatii scrise pentru utilizatori, care implica adesea utilizarea de pachete de programe / software;
    • elaborarea unor proceduri de feedback sau reclamatii pe care sa le utilizeze utilizatorii;
    • perfectionarea procedurilor de service pentru clienti, politici și standarde pentru aplicatie;
    • intalniri cu alti manageri pentru a discuta posibile imbunatatiri ale serviciului pentru utilizatori;
    • instruirea personalului pentru a oferi un standard ridicat de servicii pentru utilizatori;
    • conducerea si supravegherea unei echipe de customer service (daca e cazul);
    • invatarea produselor si a aplicatiei si mentinerea la curent cu modificarile;
    • mentinerea la curent cu evolutia serviciilor oferite de aplicatie (monitorizarea competitiei daca va fi cazul)
    • securitate: gestionare schimbare parole, utilizare conturi, logari etc
    • raportari: pregatire rapoarte saptamanale / lunare / la cerere catre management (raport activitate, feedback utilizatori etc).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    7000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (34)