CUSTOMER SUPPORT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mediafax Group active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER SUPPORT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Mediafax Group
Domeniu:
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mediafax Group este compania ce furnizeaza, prin intermediul mai multor platforme, cel mai diversificat continut media de pe piata din Romania, destinat atat companiilor, cat si utilizatorilor finali.

    Publisher cu un portofoliu ce cuprinde cel mai mare numar de branduri lider de piata, Mediafax Group ofera continut de interes general si informatii specializate avand ca public milioane de consumatori de presa scrisa si online.

    Produsele editoriale ale Mediafax Group acopera cele mai importante domenii de interes, de la business si social-politic la sport, divertisment si lifestyle, alaturi de nise precum auto, stiinta, gadgeturi si tehnologie.

    Cerinte

    • Minim 2 ani de experienta in functia de customer service / support
    • Cunostinte PC hardware si software nivel minim
    • Intelegerea nevoilor utilizatorilor de aplicatii mobile / desktop
    • Cunoasterea profilului utilizatorilor de aplicatii
    • Perspicacitate și atitudine pozitivă
    • Puternice abilitati de comunicare verbale si in scris
    • Abilitatea de a comunica cu echipa IT pentru clienti in ceea ce priveste WLAN si infrastructurile prin cablu.

    Responsabilitati

    comunicarea cu clientii prin telefon / e-mail;
    • investigarea și rezolvarea problemelor utilizatorilor, care pot fi simple, cu rezolvare imediata sau complexe, de lunga durata;
    • tratarea reclamatiilor utilizatorilor sau orice incidente majore;
    • pastrarea unei evidente exacte a discutiilor sau a corespondentei cu utilizatorii;
    • analiza statistica a datelor pentru a determina nivelul de servicii pe care aplicatia le furnizeaza catre utilizatori;
    • sprijinirea procesului de vanzare (suport in procesul de vanzare / preluare incidente transmise de agenti)
    • furnizarea de informatii scrise pentru utilizatori, care implica adesea utilizarea de pachete de programe / software;
    • elaborarea unor proceduri de feedback sau reclamatii pe care sa le utilizeze utilizatorii;
    • perfectionarea procedurilor de service pentru clienti, politici și standarde pentru aplicatie;
    • intalniri cu alti manageri pentru a discuta posibile imbunatatiri ale serviciului pentru utilizatori;
    • instruirea personalului pentru a oferi un standard ridicat de servicii pentru utilizatori;
    • conducerea si supravegherea unei echipe de customer service (daca e cazul);
    • invatarea produselor si a aplicatiei si mentinerea la curent cu modificarile;
    • mentinerea la curent cu evolutia serviciilor oferite de aplicatie (monitorizarea competitiei daca va fi cazul)
    • securitate: gestionare schimbare parole, utilizare conturi, logari etc
    • raportari: pregatire rapoarte saptamanale / lunare / la cerere catre management (raport activitate, feedback utilizatori etc).