Controlor Gestiune Magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Controlor Gestiune Magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 22.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare economice;
    - Experienta in controlul gestiunii de min. 2 ani;
    - Experienta in comert constituie un avantaj;
    - Persoana cu spirit analitic dezvoltat, atentie la detalii;
    - Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    - Foarte bune cunostinte si experienta in operare PC;
    - Posesor de permis de conducere categoria B;

    Responsabilitati

    - Analizeaza si anima activitatea de exploatare a magazinului;
    - Urmareste si implementeaza respectarea de proceduri;
    - Este responsabil de controlul bugetelor si a planului de activitati;
    - Urmareste indicatorii de gestiune: marja, rotatie stoc, stoc vechi;
    - Elaboreaza bugetul de investitii si bugetul de cheltuieli generale pe centre de cost;
    - Organizeaza, supravegheaza si valideaza inventarele magazinului;
    - Intocmeste si pune in aplicare procedurile operationale in magazin;
    - Garanteaza fiabilitatea, corectitudinea si transparenta informatiilor economice difuzate;
    - Efectueaza rapoarte care sa reflecte situatia economica a magazinului;
    - Negociaza contracte de cheltuieli generale;