Ofiter colectare debite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mellon Romania active.


Vezi toate job-urile Ofiter colectare debite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    • Studii medii/superioare;
    • Cunostinte foarte bune operare PC: MS Office, Outlook;
    • Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client;
    • Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
    • Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
    • Atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    • Recuperareaza creante si colecteaza debite prin telefon;
    • Identifica cele mai bune solutii de plata si negociaza termene de plata cu debitorii;
    • Identifica nevoia clientilor potentiali, subliniaza beneficiile produselor si serviciilor;
    • Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul, atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare;
    • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala.
    • Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toată durata apelului.
    • Colaboreaza cu toate departamentele companiei in scopul atingerii obiectivului individual, precum si a solutionarii spetelor intalnite in activitatea de colectare;
    • Utilizarea tuturor instrumentelor de colectare (telefon, SMS, email, etc.) in vederea realizarii targhetului.