Administrator Cumparari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Administrator Cumparari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    We are an online retailer specialized in Home & Lifestyle, operating in 9 markets: Romania, Bulgaria, Hungary, Croatia, Poland, Slovakia, Slovenia ,Czech Republic and Greece, with a team of ca. 280 people: buyers, content producers, developers, marketers, operations and logistics. Our mission is to be the leading destination for home & lifestyle shopping and inspiration in CEE.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa VIVRE!

    Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!

    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi proactivi, orientati catre gasirea de solutii si o comunicarea foarte buna.


    Ce cautam?

    -Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
    -Proactivitate, auto-motivatie, spirit de echipa;
    -Gandire structurata, orientata pe costuri.

    Contam pe tine ca vei avea:

    -Studii superioare in domeniul ECONOMIC, finalizate;
    -Experienta relevanta: minimum 2 ani in domeniu;
    -Cunostinte de operare MS Office – Excel;
    -Cunostinte AVANSATE de limba engleza (scris si vorbit).

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    -Mentinerea legaturii continue cu furnizorii de marfa ai companiei in vederea transmiterii de comenzi marfa si a obtinerii documentelor necesare (facturi, proforme, credit notes, etc.);
    -Verificarea corectitudinii documentelor primite de la furnizori in corespondenta cu comenzile trimise si datele introduse in sistemul informatic, solutionarea diferentelor constatate;
    -Centralizarea problemelor de receptie marfa si urmarirea rezolvarii acestora cu furnizorii, urmarirea recuperarii de la furnizorii de marfa a creditelor acordate clientilor pentru diverse probleme de receptie;
    -Emiterea facturilor de penalitati catre furnizorii de marfa pentru problemele de receptie, conform contractelor dintre companie si acestia;
    -Inregistrarea intrarilor de marfa cantitative si valorice in sistemul informatic in baza documentelor primite (facturi, credit note, DVI, CMR si rapoarte de receptie);
    -Realizarea de rapoarte diverse si analize solicitate de catre Managementul companiei;
    -Urmarirea livrarilor si asigurarea comunicarii pentru conformitatea documentelor pentru formalitatile vamale si fiscale, precum si pentru orice alte raportari obligatorii.

    De ce sa te alaturi echipei VIVRE din Dept Contabilitate?

    -Pachet salarial motivant - structura salariala si asigurare de sanatate;
    -Oportunitati de invatare accelerata si dezvoltare profesionala in cea mai complexa organizatie din industria home decor si zona geografica CEE;
    -Integrarea intr-o echipa tanara si responsabila, cu o cultura organizationala dinamica;
    -Oportunitati de avansare in functie de rezultate;

    Alte informatii

    Tip de activitate: full-time (Luni—Vineri, program de la 09:00 la 18:00, o ora pauza de masa) la sediul nostru.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!

    Te invitam sa cunosti activitatile din cadrul departamentului si sa aplici online prin uploadarea CV-ului tau, oferindu-ne cat mai multe informatii despre tine referitor la disponibilitate si experienta profesionala anterioara.


    Localizare:
    Ne desfasuram activitatea in cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.

    Adresa:
    Cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.

    Transport in comun cu autobuzele 117 sau tramvaiul 32 pana la statia Chirigiu, din zona Unirii.