Assistant administratif Communication

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.02.2018
    Cerinte

    Colegul ideal ar trebui să dețină:



    • Nivel avansat de limbă franceză (minim B2 - scris);
    • Disponibilitate la deplasări în străinătate pentru formare;
    • Abilități excelente de comunicare, adaptabilitate și capacitate de multitasking;
    • Capacitatea de a anticipa nevoile colegilor și de a veni în întâmpinarea lor;
    • Viteză de reacție și dorința de a lucra într-un mediu profesional dinamic;
    • Înclinații tehnice și cunoștințe de InDesign/Photoshop/Illustrator.



     

    Responsabilitati

    Est’ce que tu connais la langue Française?
    Aimerais-tu un échange culturel au sein d’une grande entreprise multinationale?
    Îți lansăm o provocare întrucât ne mărim echipa cu un nou coleg/colegă care să țină legătura cu partenerii nostri din Franța, și care să-i sprijine pe partea administrativă și de design.



    În calitate de Asistent administrativ în Departamentul Comunicare, colegul/colega noastră va:



    • Realiza și gestiona fișiere automatizate;
    • Gestiona tabelul pentru aparițiile în presă;
    • Realiza grafica pentru panouri publicitare, afișe, pancarte, pliante și alte materiale cerute de clientii noștri;
    • Urmări tipărirea tuturor afișelor publicitare;
    • Gestiona transferul mailurilor primite la serviciul Comunicare astfel încât informațiile să ajungă la destinatarii vizați;
    • Asigură suport administrativ pentru responsabilul departamentului de comunicare în activitățile sale zilnice.

    Alte informatii

    Beneficii:


    • Formare internațională alături de partenerii noștri din Franța.
    • Formare continuă în cadrul echipei;
    • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial atractiv.