Travel consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Travel consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    * Studii medii sau superioare
    * Experienta in industrie minim 3 ani
    * Limba engleza, o a doua limba straina constituie un avantaj
    * Cursuri sisteme de rezervari (preferabil AMADEUS)
    * Diploma IATA (recomandata si reprezinta un avantaj in prioritizarea selectiei)

    Responsabilitati

    - se informeaza asupra clientului si nevoile sale specifice pentru calatorie
    - rezerva serviciile necesare calatoriei: transport aerian; hotel; inchiriere de masina; bilete de tren; asigurari de calatorie, alte servicii
    - rezerva serviciile si emite documentele in conformitate cu cerintele clientului si propune alternative in concordanta cu clauzele contractuale
    - stabileste pretul serviciilor independent sau asistat de coordonator sau managerii de vanzari acolo unde este cazul.
    - transmite proactiv informatii despre destinatie, viza, reglementari, limitari, regim de vaccinare si alte detalii necesare bunei organizari a calatoriei.
    - informeaza calatorul asupra posibilelor modificari ale rezervarii (orare, reglementari,etc)
    - transmite documentele de calatorie in timp util, in conformitate cu clauzele contractuale.
    - aplica si respecta politica de calatorie a clientului precum si clauzele contractuale.
    - intocmeste facturi pentru serviciile rezervate si emise si le transmite clientului in conformitate cu clauzele contractuale.
    - efectueaza operatiuni de incasare carti de credit/debit.
    - intocmeste situatii interne la cererea coordonatorului sau a altor departamente referitoare la vanzare, incasare, feedback,etc
    - gestioneaza feedback-ul clientului in maniera decisa prin politica interna si utilizand tehnologia existenta
    - isi insuseste si aplica tehnologia si tehnicile de lucru ale organizatiei.
    - mentine spiritul de colaborare si sprijin in interiorul propriei echipe precum si cu celelalte echipe din organizatie.
    - mentine confidentialitatea tuturor proceselor/ operatiunilor/activitatilor interne in raport cu toti tertii (furnizori, clienti, alte persoane)
    - isi insuseste, aplica si respecta strategia, regulamentul intern si codul de conduita a companiei.
    - isi dezvolta permanent propriul know-how profesional.
    - participa la dezvoltarea metodelor de lucru in echipa si a atmosferei de lucru
    - dezvolta alte sarcini diferite si specifice la solicitarea conducerii
    - respecta criteriile de performanta ale societatii si se supune evaluarii periodice a performantelor.