Travel consultant

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.

    Creionăm noi soluții pentru clienții noștri, în vederea eficientizării proceselor implicate în domeniul resurselor umane și reducerii costurilor.

    Pentru mai multe joburi ne puteți vizita website-ul www.adecco.ro unde vă puteți înregistra CV-ul în baza de date Adecco sau puteți descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay.

    Cerinte

    * Studii medii sau superioare
    * Experienta in industrie minim 3 ani
    * Limba engleza, o a doua limba straina constituie un avantaj
    * Cursuri sisteme de rezervari (preferabil AMADEUS)
    * Diploma IATA (recomandata si reprezinta un avantaj in prioritizarea selectiei)

    Responsabilitati

    - se informeaza asupra clientului si nevoile sale specifice pentru calatorie
    - rezerva serviciile necesare calatoriei: transport aerian; hotel; inchiriere de masina; bilete de tren; asigurari de calatorie, alte servicii
    - rezerva serviciile si emite documentele in conformitate cu cerintele clientului si propune alternative in concordanta cu clauzele contractuale
    - stabileste pretul serviciilor independent sau asistat de coordonator sau managerii de vanzari acolo unde este cazul.
    - transmite proactiv informatii despre destinatie, viza, reglementari, limitari, regim de vaccinare si alte detalii necesare bunei organizari a calatoriei.
    - informeaza calatorul asupra posibilelor modificari ale rezervarii (orare, reglementari,etc)
    - transmite documentele de calatorie in timp util, in conformitate cu clauzele contractuale.
    - aplica si respecta politica de calatorie a clientului precum si clauzele contractuale.
    - intocmeste facturi pentru serviciile rezervate si emise si le transmite clientului in conformitate cu clauzele contractuale.
    - efectueaza operatiuni de incasare carti de credit/debit.
    - intocmeste situatii interne la cererea coordonatorului sau a altor departamente referitoare la vanzare, incasare, feedback,etc
    - gestioneaza feedback-ul clientului in maniera decisa prin politica interna si utilizand tehnologia existenta
    - isi insuseste si aplica tehnologia si tehnicile de lucru ale organizatiei.
    - mentine spiritul de colaborare si sprijin in interiorul propriei echipe precum si cu celelalte echipe din organizatie.
    - mentine confidentialitatea tuturor proceselor/ operatiunilor/activitatilor interne in raport cu toti tertii (furnizori, clienti, alte persoane)
    - isi insuseste, aplica si respecta strategia, regulamentul intern si codul de conduita a companiei.
    - isi dezvolta permanent propriul know-how profesional.
    - participa la dezvoltarea metodelor de lucru in echipa si a atmosferei de lucru
    - dezvolta alte sarcini diferite si specifice la solicitarea conducerii
    - respecta criteriile de performanta ale societatii si se supune evaluarii periodice a performantelor.