Functionar Economic (Back Office)

Angajator: BRD Finance
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    • Abilităţi de comunicare, organizare şi gestionare a timpului
    • Atenţie la detalii
    • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor
    • Orientare către rezultat
    • Spirit de echipă
    • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
    • Studii superioare, finalizate sau ȋn curs

    Responsabilitati

    • Analiza solicitarilor de credit primite din partea clientilor in vederea finantarii contractelor de credit aprobate
    • Centralizarea, gestionarea şi arhivarea periodică a documentelor specifice conform normelor interne

    Alte informatii

    Beneficii
    • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
    • tichete de masa: Pentru că te ȋncurajăm să-ţi iei masa de prânz alături de colegii tăi!
    • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
    • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
    • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
    • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
    • echipa tanara, mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!