Asistent Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Asistent Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    cunostinte de Graphic Designer
    persoana organizata si atenta la detalii, cu spirit de observatie
    creativa, eficienta, capabila sa gestioneze cu usurinta mai multe proiecte in paralel
    abilitati excelente de comunicare
    abilitatea de a lucra in echipa

    Responsabilitati

    sa contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul intregii companii
    sa contribuie la realizarea campaniilor de promovare a noilor produse/servicii lansate
    sa administreze si sa actualizeze site-ul companiei (incarcarea produselor noi pe site, a lucrarilor de portofoliu)
    sa contribuie la dezvoltarea continutului pentru site-ul firmei (texte descriptive, blog)
    sa conceapa si sa realizeze grafica pentru logo-uri, flyere, brosuri, bannere, slidere si alte materiale de promovare utile pentru companie
    sa administreze canalele de social media ale firmei (Facebook, Instagram)
    sa comunice cu furnizorii specifici activitatilor de marketing (agentii de digital/publicitate, tipografii etc.)
    sa intretina si sa actualizeze bazele de date cu clientii existenti si potentiali
    sa conceapa si sa implementeze activitati de promovare
    sa contribuie la organizarea evenimentelor importante pentru companie
    sa dezvolte politici de fidelizare a clientilor existenti
    sa editeze fotografii ale produselor companiei
    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
    sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei si la implementarea planurilor de marketing si comunicare pentru diverse proiecte, in stransa colaborare cu celelalte departamente ale firmei

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (88)