Customer Service Advisor with German+English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile e-Frontiers active.


Vezi toate job-urile Customer Service Advisor with German+English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: e-Frontiers
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    e-Frontiers was founded in 2006 with all three founding members – Brendan Carroll, Vincent Blake, Paddy Doyle – steeped in careers from consultancy, software development and data.

    Cerinte

    - cel putin 12 luni de experiență în domeniul serviciilor pentru clienți, într-un mediu dinamic similar;
    - este de preferat experiența anterioară în centre de relații cu clienții, dar nu este esențială;
    - ar fi ideal un nivel de învățământ avansat, bacalaureat sau admitere în învățământul superior;
    - cunoașterea limbii engleze si a limbii germane la un vivel avansat;

    Responsabilitati

    In calitate de consultant, veți fi implicat într-o varietate de apeluri primite de la clienți, cu subiecte variind de la solicitarea serviciilor de urgență la asistarea șoferilor în găsirea drumului spre o întâlnire importantă sau spre destinația de vacanță. Pentru a face aceste lucruri, veți fi instruit în utilizarea uneia dintre cele mai avansate tehnologii disponibile în prezent.

    Alte informatii

    Preluarea efectiva a oricărui tip de apeluri de la clienți, inclusiv apeluri de urgență și non-urgență, întrebări generale și alte apeluri care vă testează răbdarea, pe o perioadă de 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Utilizând cea mai nouă tehnologie, veți oferi asistență șoferilor și pasagerilor lor în orice tip de apeluri, inclusiv ghidarea pe teritoriul Europei, diagnoza de la distanță a autovehiculului și chiar furnizarea asistenței de urgență. Analiza informațiilor primite de la apelant, pe baza unui proces decizional și a unor competențe de raționament precise, pentru a oferi un serviciu eficient și eficace, dând totodată dovadă de grijă, compasiune și înțelegere. Trebuie să aveți o atitudine echilibrată, profesională și îngăduitoare. În cazul producerii unei situații de urgență, trebuie să luați în considerare cerințele privind sănătatea și siguranța șoferilor și pasagerilor lor și să coordonați un răspuns potrivit situației, inclusiv apelarea și coordonarea serviciilor de urgență din țara respectivă. Utilizându-vă abilitățile de convingere și negociere, trebuie să țineți la telefon apelantul instabil sau aflat în dificultate până la sosirea echipajului de urgență. Acest lucru presupune de multe ori depășirea barierelor în comunicare, precum limba și diferențele culturale. Ținerea pasului cu operațiunile și utilizarea sistemelor pentru a oferi servicii excelente pentru clienți. Asumarea responsabilității pentru asigurarea exactității datelor cuprinse în întreaga documentație.