Contabil

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Scoala de Valori este o organizatie non-guvernamentala moderna, a carei viziune este transformarea Romaniei intr-o societate bazata pe valori puternice si oameni de caracter. Credem că puterea de transformare a unei societati sta in Educatie si in tineri si de aceea am ales sa ne dedicam adolescentilor din Romania. Ne-am hotarat sa le fim ghid in procesul de construire a caracterului si in cel al descoperirii de sine. Ii ajutăm să se descopere, sa aiba mai multa incredere in ei, onestitate si curaj asupra propriilor alegeri.

    Cerinte

    • Minim 2 ani experienţă în domeniul financiar, din care cel puţin 1 ani în contabilitate;
    • Absolvent studii superioare de profil economic (de preferat Finanţe-Bănci sau Contabilitate);
    • Capacitate de analiză şi sinteză;
    • Abilităţi de organizare şi orientat către soluţionarea problemelor
    • Atent/ă la detalii, având capacitatea de a lucra cu cifre;
    • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
    • Abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini;
    • Capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
    • Competente de management, dar si de lucru în echipă;
    • Cunoştinţe avansate: Microsoft Office, Google Drive;
    • Cunoașterea softului ERP constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    -Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și a cheltuielilor:
    -Contabilizează facturile emise pentru clienți;
    -Înregistrează încasările și plățile conform extrasului de cont;
    -Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
    -Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
    -Înregistrează facturi de prestații furnizori interni;
    -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora;
    -Întocmește săptămânal lista facturilor emise și neîncasate și lista avansurilor disponibile în lei;
    -Întocmește balanțe de verificare pentru clienți;
    -Întocmește liste de avansuri din trezorerie;
    -Introduce plățile pentru salarii, furnizori, etc.;
    -Întocmește diverse situații manageriale solicitate de management.

    Alte informatii

    • Locaţie: Bucureşti (sediu central );
    • îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta într-un mediu activ şi a-ţi pune amprenta în proiecte inedite;
    • Vei face parte dintr-un mediu de lucru dinamic şi dintr-o echipă faină;
    • Vei avea ocazia de a învăţa toate procesele şi activităţile unui department financiar;
    • tip job: full-time, perioadă nedeterminată.