Salvati Copiii Romania Fundraiser persoane fizice

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Salvati Copiii Romania active.


Vezi toate job-urile Salvati Copiii Romania Fundraiser persoane fizice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Salvati Copiii Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    o Studii superioare, de preferat, in marketing sau comunicare online
    o Experienta de minim 2 ani, cu rezultate masurabile remarcabile, dovedite in campanii marketing direct sau campanii online; experienta in strangere de fonduri sau/si marketing direct reprezinta un real avantaj
    o O foarte buna utilizare a platformelor CRM si Xcel, o buna abilitate de redactare de mesajelor de comunicare
    o O buna intelegere a datelor statistice si sintetizare a lor, pentru a eficientiza campaniile de strangere de fonduri
    o Persuasiune si capacitate de a comunica eficace, atat oral cat si in scris
    o O foarte buna stapanire a limbii romane, scris si verbal si o buna comunicare in limba engleza
    o Reprezentarea organizatiei la cele mai inalte standarde, in medii dintre cele mai diverse
    o Sustinerea viziunii si misiunii Salvati Copiii si depunerea tuturor eforturilor pentru realizarea acestora
    o Perseverenta, loialitate, angajament.

    Responsabilitati

    • Participarea la realizarea strategiei de strangere de fonduri si a planului de implementare, respectiv implicarea activa in punerea in aplicare a acestuia
    • Mentinerea aproape a susținătorilor existenți și cresterea numarului de donatori – persoane fizice care sa sustina in mod regulat programele organizatiei prin mecanismele 2%, SMS si donatii online.
    • Cultivarea relatiei cu donatorii prin mesaje specifice, segmentarea bazei de date pe categorii, urmarirea periodica a evolutiei indicatorilor cheie – donatie medie, varsta, loialitate.
    • Identificarea de noi oportunitati de strangere de fonduri, urmarind indeaproape evolutia pietei si tehnologia
    • Colaborarea stransa cu specialistul in comunicare online
    • Participarea la dezvoltarea si derularea eficace a campaniilor de fundraising ale organizatiei
    • Organizarea si/sau participarea la evenimente care sa genereze venituri semnificative sau relatii fructuoase de colaborare pentru organizatie
    • Analiza permanenta a activitatii, in vederea eficientizarii si creșterii performanței, cu raportare directa catre Coordonatorul de comunicare si Fundraising si catre Presedintele Executiv