Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.01.2018 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Angajam pentru clientul nostru, o societate de avocatură cu sediul în București, alcatuită din avocați cu experiență în tranzacții comerciale diverse și complexe, precum și în susținerea activităților curente ale clienților, Asistent Manager.
• Studii superioare atestate prin diploma de absolvire;
• Competenţe lingvistice excelente, orale şi scrise, în limba română şi în limba engleză;
• Cunostinte foarte bune de operare computer (Word, Excel, Power Point);
• Capacitate de organizare si abilitati de comunicare;
• Abilităţi excelente de organizare si planificare;
• Referinte relevante privind activitatea anterioara;
• Experienta profesionala intr-o activitate similara sau relevanta constituie un avantaj.
• Redacteaza contracte de asistenta juridica in limba romana si in limba engleza, conform instructiunilor avocatilor, urmareste intoarcerea acestora in forma semnata si tine evidenta contractelor si imputernicirilor;
• Introduce orice tip de cheltuieli in sistemul Keyvision (facturi, chitante, bonuri fiscale, cat si apelurile telefonice date pe luna in curs)
• Intocmeste si proceseaza deconturile;
• Asigura activitatea de copiere si legare documente;
• Introduce date in baza de date a Societatii si asigura actualizarea la zi a bazei de date cu privire la clientii cu care lucreaza avocatii;
• Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
• Participa la organizarea evenimentelor Societatii;
• Asigura serviciile de protocol.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
FinStarter Program - HR Associate Hybrid | |
Project Coordinator Aplica fara CV | |
Receptioner Hybrid | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la