Economist Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Avecont Solutions active.


Vezi toate job-urile Economist Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Avecont Solutions
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    In cadrul Avecont Solutions - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, veti descoperi oameni cu adevarat profesionisti si pasionati de ceea ce fac. Suntem convinsi ca numai prin oameni de performanta putem construi impreuna o echipa de performanta. De aceea, investim permanent in dezvoltarea profesionala a echipei noastre, astfel incat sa putem oferi intotdeauna servicii competente si profesioniste, orientate catre solutii personalizate, fiecaruia dintre clientii nostri. Asadar, daca doriti sa aflati cum este sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica, cu oameni profesionisti si competenti, cu o atitudine proactiva, implicati permanent intr-o munca valoroasa, pasionanta si plina de provocari, va invitam sa aplicati la oferta noastra.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    • Studii superioare economice (studiile superioare cu specializarea contabilitate sau cibernetica constituie un avantaj);
    • Experienta lucrului intr-o societate de contabilitate nu este o cerinta obligatorie insa constituie un avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate (cel putin cunostinte teoretice de contabilitate la nivel de baza);
    • Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine;
    • Seriozitate, dinamism, implicare;
    • Spirit de echipa;
    • Persoana comunicativa;
    • Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu.

    Responsabilitati

    Responsabilitati
    • Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor;
    • Verificarea si inchiderea balantei contabile;
    • Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la ANAF (electronic);
    • Intocmirea situatiilor financiare/bilanturilor contabile si depunerea acestora la ANAF (electronic);
    • Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului;
    • Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti;
    • Arhivarea documentelor financiar-contabile;
    • Mentinerea unei bune relatii cu clientii.

    Alte informatii

    Oferta noastra
    • Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului;
    • Acordarea de prime cu ocazia sarbatorilor de Paste, Craciun, 8 Martie;
    • Mediu de lucru foarte placut si bine organizat;
    • Programul de lucru este de 8 ore/zi, de Luni pana Vineri, intre orele 9-18, cu o ora pauza de masa in intervalul 13-14; nu se presteaza ore suplimentare si nu se lucreaza peste programul de lucru;
    • Postul oferit este pentru punctul de lucru al companiei noastre, acesta fiind situat in Bucuresti, Sector 3 (Zona Piata Muncii).