CUSTOMER SUPORT

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile CUSTOMER SUPORT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2018
    Cerinte

    • Minim 2 ani de experienta in functia de customer service / support
    • Cunostinte PC hardware si software nivel minim
    • Intelegerea nevoilor utilizatorilor de aplicatii mobile / desktop
    • Cunoasterea profilului utilizatorilor de aplicatii
    • Perspicacitate și atitudine pozitivă
    • Puternice abilitati de comunicare verbale si in scris
    • Abilitatea de a comunica cu echipa IT pentru clienti in ceea ce priveste WLAN si infrastructurile prin cablu.

    Responsabilitati

    comunicarea cu clientii prin telefon / e-mail;
    • investigarea și rezolvarea problemelor utilizatorilor, care pot fi simple, cu rezolvare imediata sau complexe, de lunga durata;
    • tratarea reclamatiilor utilizatorilor sau orice incidente majore;
    • pastrarea unei evidente exacte a discutiilor sau a corespondentei cu utilizatorii;
    • analiza statistica a datelor pentru a determina nivelul de servicii pe care aplicatia le furnizeaza catre utilizatori;
    • sprijinirea procesului de vanzare (suport in procesul de vanzare / preluare incidente transmise de agenti)
    • furnizarea de informatii scrise pentru utilizatori, care implica adesea utilizarea de pachete de programe / software;
    • elaborarea unor proceduri de feedback sau reclamatii pe care sa le utilizeze utilizatorii;
    • perfectionarea procedurilor de service pentru clienti, politici și standarde pentru aplicatie;
    • intalniri cu alti manageri pentru a discuta posibile imbunatatiri ale serviciului pentru utilizatori;
    • instruirea personalului pentru a oferi un standard ridicat de servicii pentru utilizatori;
    • conducerea si supravegherea unei echipe de customer service (daca e cazul);
    • invatarea produselor si a aplicatiei si mentinerea la curent cu modificarile;
    • mentinerea la curent cu evolutia serviciilor oferite de aplicatie (monitorizarea competitiei daca va fi cazul)
    • securitate: gestionare schimbare parole, utilizare conturi, logari etc
    • raportari: pregatire rapoarte saptamanale / lunare / la cerere catre management (raport activitate, feedback utilizatori etc).