Economist Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Economist Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, companie ce isi desfasoara activitatea in mediul online in domeniul Retail.

    - Studii superioare economice;
    - Limba engleza - nivel mediu;
    - Cunostinte de utilizare a pachetului MS OFFICE;
    - Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa, atentie la detalii

    Responsabilitati

    - Inregistrare facturi clienti;
    - Verificare jurnale, balante contabile;
    - Intocmire situatii financiare;
    - Intocmire rapoarte statistice;
    - Reconciliere facturi cu incasari;
    - Urmarire si recuperare solduri neincasate vechi;
    - Compensari de creante si datorii reciproce;
    - Verificare si analiza solduri conturi contabile;
    - Gestionarea operatiunilor privind mijloacele fixe, (leasinguri, intrari, amortizari, reevaluari);
    - Calculare diferente curs valutar, compensari terti;
    - Inchideri lunare pe balanta (avansuri parteneri, cheltuieli in avans, facturi de intocmit).

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Asigurare de sanatate privata;
    - Mediu de lucru dinamic, provocator;
    - Oportunitati de training si formare profesionala.