Contabil plati

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Architected Business Solutions active.


Vezi toate job-urile Contabil plati active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Architected Business Solutions
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 20.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Architected Business Solutions (ABS) is a business management consulting group headquartered in Bucharest, with offices in Istanbul and Delhi, structured on three business lines – Business Consulting, member of Ebeltoft International Retail Consulting, Technology Solutions, partner of IDS Scheer/Software AG, SAP and Oracle, and Financial Services.
     
    We deliver solutions to our clients’ challenges by blending the know-how of local and international expertise. Our integrated suite of business solutions has the unique objective: to offer our clients a one-stop-shop for Business Transformation.

    Cerinte

    - Cel putin 3 ani experienta in pozitia de Contabil, avand cunostinte de contabilitate financiara, contabilitate de gestiune și controlul costurilor;
    - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul fiscal, financiar si contabil;
    - Cunostinte medii de limba engleza;
    - Cunostinte avansate de operare MS Office (in special Excel);
    - Cunostinte de operare sistem ERP - SAP (optional).
    - Abilitati bune de comunicare scria si orala
    - Dedicare profesionala, initiativa, responsabilitate, capacitate de munca individuala si in echipa

    Responsabilitati



    - Evidenta tranzactiilor prin casierie si a numerarului: evidenta registrului de casa, inregistrarea documentelor aferente ( pentru grup de companii
    - Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si ordinelor de deplasare depuse de angajatii societatii ( pentru grup de companii ) .
    - Primirea, verificarea si inregistrarea facturilor de furnizori si clienti
    - Emiterea facturilor catre clientii companiilor.
    - Efectuarea platilor electronice ( facturi, plati prin conventii salariale).
    - Listarea facturilor, listarea extraselor bancare.
    - Indosarierea si arhivarea documentelor.
    - Mentinerea relatiilor cu bancile colaboratoare, ANAF, Trezorerie .
    - Verificarea si comunicarea zilnica (la inceputul si sfarsitul zilei) a soldurilor bancare.
    - Completarea fisierelor interne de lucru privind planificarea platilor si actualizarea acestora in functie de miscarile inregistrate zilnic in conturile bancare.
    - Verificarea termenelor de plata si situatia datoriilor catre furnizori.
    - Pregatirea documentelor si efectuarea platilor in functie de solicitarile managementului.
    - Evidenta BO/ CEC emise si primite.