Specialist de credit si incasare factura - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist de credit si incasare factura - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    Studii universitare în telecomunicaţii / economice.

    Experienţa în muncă:
    1 an în telecomunicaţii sau economic

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     bune cunoştinţe matematice şi de operare PC;
     adaptabilitate în operarea sistemelor informatice;
     cunoştinţe de limba engleză (mediu scris si vorbit);
     gândire analitică, capabilitatea de a identifica probleme, disfunctionalităţi şi de a propune soluţii;
     disciplinat;
     mod de lucru organizat şi precis;
     spirit de iniţiativă;
     atitudine proactivă;
     atenţie concentrată spre detalii;
     folosirea eficientă a timpului de lucru.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Decontează serviciile de vânzare cu ridicata în cadrul schimbului cu partenerii Telekom, cu scopul de a asigura o sumă corectă pentru creanţe şi plăţi.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Efectuează toate lucrările legate de decontarea lunară cu partenerii pentru produsele cu ridicata, conform contractelor si cerintelor comerciale in vigoare.
     Realizează reconcilierea cu partenerii, verifică, procesează, emite facturile Telekom/ acceptă facturile partenerilor şi asigură trimiterea/primirea la termen a documentelor de facturare.
     Efectuează teste de facturare, comunică cu partenerii asupra controverselor de facturare şi propune soluţii de rezolvare pentru a proteja interesele Telekom şi acordând o atenţie deosebită menţinerii unor relaţii favorabile cu partenerii.
     Elaborează rapoarte/ statistici referitoare la produsele cu ridicata.
     Operează aplicaţia de facturare WS: introduce/întreţine datele de referinţă pentru a asigura corectitudinea sumelor decontate.
     Comunică şi cooperează în mod activ cu celelalte echipe/departamente (tehnic, servicii operatori, vânzări etc.) implicate în activitatea de suport a serviciilor operatorului pentru a asigura coordonarea eficientă a acţiunilor, corespunzător procedurilor.
     Identifică punctele cu potenţial de risc în procesele şi procedurile în care este implicat şi propune soluţii pentru îmbunătăţirea acestora.
     Este politicos în relaţiile cu partenerii, dând dovadă de maniere şi o amabilitate echilibrată.