Specialist de credit si incasare factura - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist de credit si incasare factura - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    Studii universitare în telecomunicaţii / economice.

    Experienţa în muncă:
    1 an în telecomunicaţii sau economic

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     bune cunoştinţe matematice şi de operare PC;
     adaptabilitate în operarea sistemelor informatice;
     cunoştinţe de limba engleză (mediu scris si vorbit);
     gândire analitică, capabilitatea de a identifica probleme, disfunctionalităţi şi de a propune soluţii;
     disciplinat;
     mod de lucru organizat şi precis;
     spirit de iniţiativă;
     atitudine proactivă;
     atenţie concentrată spre detalii;
     folosirea eficientă a timpului de lucru.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Decontează serviciile de vânzare cu ridicata în cadrul schimbului cu partenerii Telekom, cu scopul de a asigura o sumă corectă pentru creanţe şi plăţi.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Efectuează toate lucrările legate de decontarea lunară cu partenerii pentru produsele cu ridicata, conform contractelor si cerintelor comerciale in vigoare.
     Realizează reconcilierea cu partenerii, verifică, procesează, emite facturile Telekom/ acceptă facturile partenerilor şi asigură trimiterea/primirea la termen a documentelor de facturare.
     Efectuează teste de facturare, comunică cu partenerii asupra controverselor de facturare şi propune soluţii de rezolvare pentru a proteja interesele Telekom şi acordând o atenţie deosebită menţinerii unor relaţii favorabile cu partenerii.
     Elaborează rapoarte/ statistici referitoare la produsele cu ridicata.
     Operează aplicaţia de facturare WS: introduce/întreţine datele de referinţă pentru a asigura corectitudinea sumelor decontate.
     Comunică şi cooperează în mod activ cu celelalte echipe/departamente (tehnic, servicii operatori, vânzări etc.) implicate în activitatea de suport a serviciilor operatorului pentru a asigura coordonarea eficientă a acţiunilor, corespunzător procedurilor.
     Identifică punctele cu potenţial de risc în procesele şi procedurile în care este implicat şi propune soluţii pentru îmbunătăţirea acestora.
     Este politicos în relaţiile cu partenerii, dând dovadă de maniere şi o amabilitate echilibrată.