Specialist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    Cerinte

    - Cunoasterea legislatiei muncii si salarizarii;
    - Cunostinte bune de Excel / Word;
    - Abilitati de comunicare asertiva;
    - Minim 2 ani experienta in administrare de personal;
    - Organizare si orientare catre detalii;
    - Curs inspector resurse umane;
    - Engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    - Furnizeaza provider-ului de payroll informatiile pentru calculul si plata avansului/lichidarii (elemente de payroll: pontaje, concedii de odihna, concedii medicale, absente nemotivate, situatii speciale (angajati care nu primesc avans, angajati care primesc avansul/salariul numerar), bonusuri, conturi IBAN, popriri);
    - Verifica daca datele transmise catre furnizorul de payroll au fost prelucrate cu acuratete si la timp;
    - Colaboreaza cu furnizorul de payroll pentru rezolvarea erorilor si stabileste actiuni pentru evitarea erorilor pe viitor;
    - Verifica fisierele de plata ce trebuie transmise catre banci;
    - Compara fisierele de beneficii (primite de la furnizorul extern) cu statul de plata;
    - Verifica nota contabila lunara si declaratia 112;
    - Este punct de contact si informatii pentru echipele de contabilitate si plati, in ceea ce priveste contabilizarea si plata salariilor (ex: alimentare conturi);
    - Stabileste si transmite termenele pentru completarea pontajului catre responsabilii de pontaj si manageri (se asigura de respectarea termenelor si corectitudinea datelor);
    - Acorda sprijin managerilor in completarea pontajului;
    - Furnizeaza explicatii privind calculul salarial angajatilor care au nelamuriri cu privire la acesta;
    - Distribuie tichetele de masa salariatilor;
    - Confirma datele din adeverintele de venit la solicitarea institutiilor bancare;
    - Propune modificari si imbunatatiri ale procedurilor interne de payroll;
    - Se asigura ca sunt transmise toate livrabilele agreate cu furnizorul de payroll corect si la temenul stabilit (stat de plata, nota contabila, declaratia 112, rapoarte, fluturasi de salariu);
    - Solicita rapoarte si urmareste ca acestea sa fie corecte si transmise conform deadline-ului comunicat.