Digital Communication Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MASPEX ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Digital Communication Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: MASPEX ROMANIA
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate cu diplomă de licență, de preferat in domeniul marketingului online;
    - Experiență relevantă in Marketing Online, dobândită fie intr-o agenție de media fie intr-o companie care activează in domeniul FMCG;
    - Cunostințe minime de edidare grafică si o bună ințelegere a canalelor de marketing;
    - Fluență în limba engleză;
    - Cunoștințe solide, dobândite in practică, privind utilizarea instrumentelor de analiză a paginilor de socializare și a datelor;
    - Bune abilități de relaționare, comunicare și lucru în echipă;
    - Persoană organizată, pozitivă, proactivă, cu inițiativă, dornică de învățare și dezvoltare profesională continuă.

    Responsabilitati

    - Coordonarea activităților de comunicare în mediul digital în concordanță cu strategia fiecărui brand din portofoliul grupului Maspex România, asigurarea suportului necesar pentru toate proiectele de brand derulate in mediul digital;
    - Crearea, gestionarea și actualizarea în permanență a conținutului digital pentru toate website-urile de brand, corporate și promoționale, a canalelor de Youtube și a platformelor online interne;
    - Planificarea, dezvoltarea conținutului și monitorizarea tuturor paginilor de socializare ale companiei;
    - Analiza pieței interne și internaționale, în mediul digital, pentru identificarea tendințelor și oportunităților de dezvoltare;
    - Analiza site-urilor de brand proprii comparativ cu cele concurente, pentru identificarea punctelor slabe și forte;
    - Extragerea si analiza Insight-urilor pentru conturile rețelelor de socializare ale brandurilor companiei, a datelor de Google Analytics și generarea de soluții pentru îmbunătățirea rezultatelor;
    - Colaborarea cu agențiile de creație și cu departamentul de grafică în vederea realizării materialelor grafice necesare pentru implementarea campaniilor online;